Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Laatste CT vraag! ik haal sowieso de Flawfless Filter, daar hoor ik iedereen over. Maar welke foundation is dan het mooist?

Na 3 slechte budget foundation wil ik nu even investeren!

![afbeelding|621x499](upload://8Z9Dhx0qZKs9SVhaay4LHkcVZ

Dit is een lookje gemaakt met een oogschaduw palletje van Charlotte tilbury (vintage vamp) en eyeliner gebruik ik van essence en de mascara is lancome hypnose die is helaas bijna op en beetje uitgedroogd dus resultaat is niet optimaal. Aan m’n wenkbrauwen doe ik niks alleen inkleuren met een soort stift van kiko in kleur 03

Het lijkt een beetje suf op de foto haha, maar wil niet m’n hele gezicht erop doen. Er zit meer roodheid en glitter in hoor in het echt

13 likes

Mijn wenkbrauw haren groeien naar beneden. Dat vind ik nooit zo mooi dus ik gebruik altijd wenkbrauwgel maar ik merk dat halfverwege de dag die jaren toch weer van hun plek gaan. Heeft er iemand een tip voor een goede wenkbrauwgel? Getint, niet getint, maakt me allemaal niet uit als ze maar blijven zitten

Hmm ga ik eens naar kijken! Ook nog lekker budget proof. Thanks!

@Karl_Lagerfeld

Ik heb hier destijds goede tips uit kunnen halen.

2 likes

Als je echt een hardcore gel wil die echt de hele dag je haartjes omhoog houdt zou ik die van Grimas aanraden, wordt veel op tv en in theater gebruikt.

3 likes

Wat is de beste concealer voor onder je ogen? Ik heb nu de instant concealer van Clarins, vind hem op zich wel fijn, maar hij blijft op m’n huid liggen. Ik heb ook de pro longwear van Mac gehad, die vond ik mwah.

Ik heb nu die van maybelline met dat bolletje aan de bovenkant. Vind deze erg fijn werken.

Ja die heb ik ook gehad, vond hem inderdaad fijn, maar de kleuren matchen niet met mijn huid. Maar bedankt iig!

2 likes

Tarte shape tape vind ik echt geweldig.

Goede twee plek, stuk goedkoper en makkelijk verkrijgbaar vind ik de conceal and define van makeup revolution.

2 likes

Ik vind de Makeup Obsession Mega concealer heel fijn. Dekt goed. Blijft niet op je huid liggen, grote verpakking, goedkoop en is verkrijgbaar in heel veel kleuren. Vind deze zelfs nog fijner dan de Conceal & Define van Revolution. Die liet bij mij een soort gekke plaklaag na wat ervoor zorgde dat poeder vaak gek ging doen.
Zie alleen dat B.oozyshop hem niet meer verkoopt. Dat is wel echt jammer. Maar bij Revolution Beauty hebben ze hem wel en daar zijn de verzendkosten maar een euro duurder dan bij B.oozy. Oh en N.otino schijnt hem ook te verkopen.

1 like

https://www.beauty88.nl/wp-content/uploads/2018/01/c1-2-e1515579023847.jpg
dit is echt mijn favoriet!

2 likes

Is dit een fijne krultang voor grovere krullen?

Remington Ci9532 Pearl Pro Curl 32mm

Ik heb nog nooit een krultang gehad, dus heb echt geen idee haha.

Ja! Of die van Max pro. Beide even fijn (heb ze allebei haha)

2 likes

Dan ga ik 'm bestellen! :grimacing:

Ik heb Champagne pop gekocht met 40% korting bij de Douglas, het gaat om een LE verpakking met glitters link

4 likes

Al besteld? Je mag de mijne hebben tegen verzendkosten.

Bedankt voor de tip, heb hem ook besteld!

1 like

Ah, lees het te laat haha. Had 'm gelijk al besteld. :sweat_smile: Thanks voor het lieve aanbod!

Tot nu toe is de brow gel van Anastasia de beste die ik ooit heb gehad! Haartjes zitten muurvast dan. Had hiervoor die van MAC maar ga nooit meer terug haha.

2 likes