Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja echt dit, vanilla quartz in mijn geval. Echt mijn favoriete highlighter

1 like

Optie c, de neusstrips van Kruidvat :wink:

Ik keek net oude foto’s terug en ik was echt verbaasd over m’n wimpers. Zó lang. Dat kwam toen door het wimperserum van Kruidvat. Maar nadat dat niet meer verkocht mocht worden met de oude samenstelling heb ik nooit meer een wimperserum gebruikt. Nu besef ik pas hoe lang mijn wimpers daardoor waren geworden.

Heeft iemand een tip voor een goed wimperserum? Mag ook van de DM oid zijn.

4 likes

Omigado nou ik had nav een berichtje in het WJEKW foto topic ook de IconSign lashkit besteld.

Wat een kutwerk. Het ziet er op filmpjes makkelijk uit maar hell no. Ik moest mn eerste oog drie keer opnieuw doen. Eerste keer omdat het met de lijm niet goed ging. Tweede keer omdat ik natuuuurlijk weer in mn oog moest prikken zodat mn oog mega ging tranen. Derde keer scheepsrecht.

Voor:

Na:

Ik vind het echt een shitwerk en betaal liever iemand €55 om het te doen. De gierige tata in mij dacht dat ik dit wel ff kon doen als een professional maar nee.
Ook heb ik iets gedaan waardoor mn huid boven mn rechteroog helemaal geirriteerd is.
Mn linkeroog plakte ook niet goed ondanks dat ik duo lijm gebruikte en daar was bij twee wimpers de bovenkant in een soort s vorm gepermanent dus die heb ik bijgeknipt.

Resultaat is niet lelijk maar het kan veel beter als een pro het doet.

8 likes

Ik vind het echt niet verkeerd hoor! Ik denk dat als je de haartjes iets beter verspreid had, het al een heel ander gezicht zou geven want nu zitten er een paar haartjes aan elkaar gepermanent zeg maar. Maar bij jezelf doen is echt veel moeilijker dan bij een ander haha.

1 like

Thanks al moet ik wel eerlijk zijn dat de foto beter is dan het echt. En ik heb echt superlang gedaan over de haartjes en met een cocktailprikker alles gescheiden. Alleen als de perm solution er over heen gaat en de folie gaat alles weer schuiven bij mij.
Misschien ga ik het nog een keer proberen maar neig er naar om het gewoon te laten doen door een pro.

Ah ja dat is ook lastig want je ziet het ook slecht. Hoe doe je perm solution er op? Tip is om die vanaf de wimperaanzet naar boven erop te doen ipv links naar rechts. En als je de wimpers goed vast hebt geplakt zouden ze niet moeten verschuiven als je de solution er op doet, desnoods nog een laagje lijm er op. En die folie zou ik achterwege laten, hoeft niet perse hoor, maakt het alleen maar lastiger.

Same, ik zie hier vaak Lash Cocaine aangeraden worden maar heb 'm zelf nog niet geprobeerd. Is ook een stukje duurder dan die van Kruidvat aan € 30…

Sorry domme vraag waarschijnlijk. Hoe bedoel je dit precies?
Andere tips ga ik onthouden voor een tweede poging. Tweede laagje lijm is wel slim ja. En met folie is irritant dus als het niet noodzakelijk is ga ik dat ook niet meer doen.

Ik snap dat je het de volgende keer liever door iemand anders laat doen vanwege het gedoe enzo, maar ik vind het resultaat er wel echt mooi uitzien hoor! Het verschil tussen voor en na is alsnog aanzienlijk.

Ik zoek iets van een poeder voor mn lichaam, zoals bijv. Silky Underwear van Lush, Ik heb nog een klein beetje van een hele oude Vanillary maar de bodem is nu echt in het zicht, heeft iemand tips voor een fijn poeder, liefst in een strooibus of flesje? Als ik google dan vind ik alleen maar òf hele dure, òf Lush (die vaat heerlijk is maar ik wil eens iets anders) of een echt babypoeder. Ik heb het liefst iets met een geurtje!

Ik heb op een aantal teennagels best grote witte vlekken. De huisarts zegt dat dit door nagellak komt maar het gaat maar niet weg en het is niet echt mooi. Iemand enig idee hoe ik er vanaf kom?

1 like

Heb je een foto?

Ik denk niet dat iemand dat wil zien :cry:

Ik heb dus precies hetzelfde! Durf ook niemand mijn voeten te laten zien. Heb zojuist toch maar een afspraak gemaakt voor de pedicure. Tot die tijd dan toch maar een kleurtje erover zodat ik nog wel naar mijn voet durf te kijken :smile:

1 like

Ik had ook dat oude serum van Kruidvat, die werkte zo goed!
Nu heb ik revitalash, die doet ook duidelijk wat. De wimpers zijn langer en voller.
Maar zo goed en goedkoop als die van de Kruidvat is het helaas niet

Jawel joh, gooi hem in een spoiler. Met een foto is advies gemakkelijker te geven!

9/10 keer komt dat door stoten! Je nagels bestaan uit allemaal kleine laagjes en als je je nagel stoot (of iets er op laat vallen ofzo) dan kan het zijn er iets in die laagjes scheurt en er wat lucht tussen komt waardoor je die witte plekjes krijgt. Het kannnnnn ook een infectie zijn, maar over het algemeen hoef je je geen zorgen te maken en groeit het gewoon uit. Het heeft iig niets met nagellak te maken en dat je nagels niet kunnen ademen als er nagellak op zit is onzin, want je nagels zijn gewoon dood dus die ademen sowieso niet. 🥲

1 like

Kom ik er nu pas achter dat jij vroeger champagnepop was?
Late to the party hier, maar het is ineens heel logisch haha

9 likes

:relieved:

1 like