Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb dit doosje gekregen, dus dat kan kloppen. Maar ik vind die potloodjes altijd zo groenig lijken…

Vorm vind ik heel mooi, maar kleur indd beetje te lichtbruin bij je.

1 like

Thanks!

Heb je iets van bruine oogschaduw in huis? Anders kan je beetje proberen te mengen met deze lichte kleur en zo een beetje experimenteren.

Nee ik heb alleen dit doosje

Is heel oud. Ik heb die kleur met het gaatje erin en die ernaast gebruikt

Is de helemaal linkse kleur te donker? Op deze foto lijken ze allemaal redelijk vergelijkbaar

Ik durfde die niet te gebruiken omdat ik bang was dat ie te donker was, maar misschien moet ik die maar gewoon gebruiken dan!

En dan post je gewoon weer een foto en voorzien wij hier je weer van feedback :slight_smile:

1 like

Ik vind dit echt heel mooi. Misschien doe ik mijn wenkbrauwen dan ook verkeerd of te licht als ik de andere reacties lees. Hier wel een fan!

1 like

Ja zeker proberen!! Ik denk dat als je het lichtjes aanbrengt het niet zo heftig hoeft te zijn als je zou denken bij die donkere kleur.

1 like

Je hebt een mooie vorm in je natuurlijke wenkbrauwen en genoeg haartjes, dus ik denk dat een gekleurde wenkbrauwgel heel mooi zou staan! Ik gebruik de donkere variant van Essence en maak daarna de randjes schoon met een nat wattenstaafje.

1 like

Ah dankjewell!! Ik ga daar naar kijken!

Heb jij je bestelling van Juvia’s Place al binnen? Ik niet en de T&T blijft hangen op 29 januari New Jersey :face_with_monocle:

Wat is een goeie bodylotion? Moet ik naar Lush? The Body Shop? Hema? Moet zo toch naar de stad.

Ik vind die butters van the bodyshop het lekkerst, maar je moet dan wel van een butter houden natuurlijk. Blueberry is m’n favo

Geen idee of ik daar van houd :smile: Maar ik heb zoveel jeuk de hele tijd. Dus tijd om te smeren. Ik ga kijken/ruiken. Ik had vroeger die Dream Cream van Lush maar weet niet meer of ik die fijn vond. Heb de laatste jaren Kiehl’s gebruikt maar dat is het ook niet helemaal. Blijft plakkerig.

Ugh soms zie ik een look en dan ben ik helemaal geinspireerd ofzo. Deze zag ik vandaag op Reddit, echt alles eraan vind ik zo mooi. De perfecte kleur lipstick, de smokey maar subtiele oogschaduw met een bordeauxrode eyeliner die de oogvorm volgt en langer doorgaat… Zo mooi en elegant.

5 likes

Ik heb een naked bodylotion van lush die ik verrassend fijn vind. Ruikt lekker en hydrateert zonder te plakken. Voor heel erg droge plekken gebruik ik dm balea 15% urea of kokosolie, maar die bodylotion bar van lush is ideaal voor benen/armen/etc

1 like

Nee ik ook niet idd, mijnes blijft hangen op 25/01 in NJ idd. Zit gelukkig niet elke dag 4x te kijken ofzo :joy:

1 like

De bodylotion van Dr Leenarts is heel goed voor (zeer) droge huid. Geen geur, wel urea en goede ingredienten. Helpt direct. Als je erg droge huid en schilfers hebt, zou je zelfs eerst een exfoliant over je benen kunnen gebruiken, en dan een bodycream.

2 likes