Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Zou lekker een vergelijkbare spons halen, even googelen op dupes. De blendiful valt uit elkaar na een keer (hand)wassen, want de stof is op elkaar gedrukt ipv genaaid.

@Baratheon ik heb mijn pakketje! Ben nog even aan het twijfelen of ik het aan ga vechten
want de oorspronkelijke waarde staat er op en de korting. Het zijn vooral de administratie kosten die ik zo hoog vind :hot_face:

3 likes

Klopt, ik heb 'm ook Opgehaald en idd 7 euro btw en 13 euro proceskosten ofzo. Maar hey nog steeds best goedkoop voor 2 paletten!

1 like

Het aanvechten heeft wss weinig zin. De kosten die worden berekend zijn gewoon ‘standaard’ €13 +21% van het aankoop bedrag. En daarbij moet er officieel van de originele waarde uitgegaan worden. Dus ik acht je kans klein dat je iets terug vangt :see_no_evil:.
Maaar je hebt in ieder geval wel mooie palleten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat gek, denk dat je inderdaad een verkeerde te pakken hebt! Mijne (tweede flesje inmiddels) is medium dekkend, op te bouwen tot volledig en juist niet waterig.

1 like

Had ik ook gelezen ja maar vind het echt k*t haha want ik wist dit dus niet en je kan dan eigenlijk ook niets met korting bestellen als je niet extra wil betalen :expressionless: Stom dat we sommige merken gewoon niet in Europa hebben!


Oh yesssssss!! Haar eerste palette is echt een van m’n favo’s, hoop dat deze ook weer zo fijn is.

2 likes

Ja, meestal gewoon met zo’n Real Techniques spons. En een velvet van Juno als ik volop in de steigers ga

Haha, klopt! Ik vind m fijn als ik m’n foundation erg dekkend wil opbrengen. Het geeft meer dekking dan een normaal sponsje, maar werkt wel net zo fijn. Inmiddels hebben andere merken er ook wel een in het assortiment dacht ik, vind t wel een aanrader!

1 like

Is die ook makkelijk schoon te maken? Mijn beautyblenders gooi ik gewoon in de wasmachine, zou dat daar ook mee kunnen?

Ze worden wat sneller schoon omdat je makeup niet zo ‘diep’ de spons in trekt als je snapt wat ik bedoel :sweat_smile: Denk ook wel dat ze in de wasmachine kunnen.

1 like

Je kan Julia’s place via beauty bay kopen.

1 like

Écht? Top! Dit zijn mijn eerste paletten dus als ik er ook zo blij mee ben, dan weet ik waar ik ze kan vinden haha thanks!

1 like

Wat is jullie favoriete wenkbrauwkwastje?

Mijn favoriete is het inieminie kwastje dat bij de browkit van Catrice zit, maar ik wil een grotere. Heb vorig jaar de Anastasia nr 7 besteld, maar dat is 'm helaas ook niet. Hij moet stevig en niet te dun zijn.

1 like

Anastasia nr 12

2 likes

Haha same ik voel me wel echt skeer omdat ik dat palletje en kwastje gebruik tot het uit elkaar valt telkens, ik heb nu een spoolie(?) en die heeft aan de andere kant een kwastje en die is best oké, gewoon van de kruidvat geloof ik

1 like

Hahaha, ik heb geloof ik nog 3 back-ups liggen van dit kitje omdat ik Ăłf het kwastje sloop Ăłf hem weer eens in de goot laat vallen en dan weer een nieuwe nodig heb. Ben er nu klaar mee haha. :joy: :joy:

1 like

Ook lastig om mee te nemen he, ik heb er een elastiekje rond omdat hij al na 2 keer gebruiken niet meet dicht bleef in mijn toilettas haha

Het is dat die donkere mijn perfecte kleur is en dat hij goed blijft zitten, maar hij valt inderdaad gewoon uit elkaar haha.

1 like

Wat zijn jullie echte favorieten die je bijna dagelijks gebruikt? Vind dat altijd zo leuk om van anderen te lezen

Make-up:
Primer: Smashbox pore minimizer en Laura Mercier radiance
Foundation: Nars sheer glow
Concealer: Maybelline age rewind - Bobbi Brown corrector als m’n kringen echt donker zijn
Poeder: Laura Mercier loose setting powder glow (aanbrengen met die puff van hun en het is heel mooi glowy maar niet te)
Bronzer: Bobbi Brown golden ligt - Benefit Hoola - Mac matte bronzer
Blush: Milani Luminoso - Nars torrid
Highlighter: Becca champagne pop - Bobbi Brown shimmerbrick bronze - Becca skin love glaze stick
Wenkbrauwen: Anastasia dipbrow & Mrs Highbrow gel
Oogschaduwprimer: Urban Decay primer potion
Oogschaduw: Morphe & Jaclyn Hill palette - Lorac Pro (dat zwarte palette) - Anastasia modern renaissance
Eyeliner: Kat von D tattooliner - Fenty liquid eyeliner - Bobbi Brown gel liner
Mascara: Nars qlimax
Lippen: Clinique pep start night mask, maar die is er blijkbaar uit dus ik zoek een vervanger

Skincare:
Make-up remover: Balea reinigingsolie - Bobbi Brown cleansing oil - Clinique take the day off
Toner/tonic: gebruik ik niet
Serum: the Ordinary hyaluronic acid
Oogcreme: Origins plantscription eye treatment
Dagcreme: Bobbi Brown vitamin enriched facebase
Nachtcreme: La Mer crĂšme de la mer

Lijstje

Make-up:
Primer:
Foundation:
Concealer:
Poeder:
Bronzer:
Blush:
Highlighter:
Wenkbrauwen:
Oogschaduwprimer:
Oogschaduw:
Eyeliner:
Mascara:

Skincare:
Make-up remover:
Toner/tonic:
Serum:
Oogcreme:
Dagcreme:
Nachtcreme:

7 likes