Ik sluit me hierbij aan! Precies dat, snel droog en lang mooi
Seche vite!! Binnen 10sec is je nagellak helemaal droog
Ze kwam heel kalm en aardig over. Heb haar helaas niet kunnen spreken, na de presentatie was ze ook heel snel weer weg. Maar grotendeels van de presentatie had ik al een keer op haar blog gelezen, maar je kon echt horen dat ze heel gepassioneerd is over skincare.
Iemand tips voor een nieuwe fijne primer? Heb er nu eentje van Laura mercier maar vind hem niet zo bijzonder, dacht misschien eentje van too faced?
beste oogpotlood die ik op mn bovenste wimperrand makkelijk kan smudgen en vervolgens mooi blijft zitten? liefst heel donkerbruin
Essence Longlasting Eye Pencil in de kleur 02 Hot Chocolate! Ik kan er preciezer mee werken dan met de 24/7 van UD, hij is makkelijker te smudgen dan MAC Coffee, en hij blijft echt de hele dag zitten.
Yep, deze. En je kunt er 7 kopen voor de prijs van 1 urban decay (die bij mij altijd smudged)!
Ik ben op zoek naar een stabiele vitamine c voor op mijn huid, maar ik weet niet wie of wat ik moet geloven. Welke gebruike jullie?
Ja zou het wel aanraden, maar ik zou ‘m dan niet helemaal tot je buitenste ooghoek (en dus je laatste wimperhaartjes) plakken, maar een paar mm meer naar binnen, dan creëer je optisch het effect dat je ooghoeken niet hangen. Als je bijv een wing tekent zou ik die ook niet helemaal tot je laatste wimperhaartjes tekenen maar net een klein stukje open laten om ook weer dat optische effect te krijgen.
@Tedmosby ja kan, al zullen ze daar wel moeilijk over doen maarja je kan het wel ruilen.
Als je m dicht houdt wel.
Is dit een palette? Zoek het op YouTube op en maak looks na, vind zelf donker in de crease vaak mooier dan tegen wimperrand, maar is natuurlijk persoonlijk.
Deze serie vond ik echt leuk toen ik met make up begon. Verschillende looks en ze legt best veel uit. Iedere volgende video steeds een kleurtje erbij.
En verder gewoon looks proberen na te maken. Ik deed dat vaak 's avonds voor het eraf halen. Dan kun je helemaal losgaan, en het er toch weer afhalen. Je leert dan het beste wat bij jouw ogen past.
Hahaha dan maakt ze een cut crease. Je kunt ook zoeken op smokey eye bijv en met zelfgekozen kleuren het namaken. Of zoeken op droopy eyes omdat je zei dat je ooghoeken een beetje naar beneden hangen.
Wat is jullie wondermiddel om snel wondjes (na puistjes) te genezen en vlekjes te laten verdwijnen?
Ik weet niet of het helpt, maar volgens mij zijn de kleuren zo gerangschikt dat iedere horizontale rij een look met drie kleuren vormt: een lichte matte voor op het gehele ooglid, een donkerdere matte voor de buitenste ooghoek of als liner, en een glanzende kleur om af te werken (meestal op het “bolste” punt van je oog, of uitgeblend van binnenste ooghoek in de donkere matte kleur in je buitenste ooghoek).
Nertsolie van mylene, zou een wondermiddeltje zijn voor veel dingen, maar vind het lastig dit echt te bevestigen.
Nertsolie is een bijproduct van de bontindustrie (volgens mij is het 't vetlaagje tussen de huid en het weefsel? ben niet zo bekend met de anatomie van nertsen haha). Ik dacht, ik meld het effe.
Ik zou kiezen voor bijvoorbeeld La Roche Posay Cicaplast met SPF 50. Niet duur, wel heel voedend, herstellend én beschermend. Voor een genezende huid is het vooral belangrijk dat je ze beschermt tegen UV.
Eight Hour Cream van Elizabeth Arden. Witte tube met rode dop. Ik smeer het als ik een droog plekje heb van een puistje en heb het idee dat dat helpt om het plekje sneller onzichtbaar te maken.
Voor vlekjes zou ik aan de glycolzuur gaan om te exfolieren, een product met vitamine c en een spf 30/50.
Voor het herstel zal ik gewoon een hydraterende en/of herstellende crème smeren zonder rommel erin.
Sudocrem!