Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Nee, heb nu toch geen geld dus kan wel wachten tot december haha. En wil ff de eerste batch afwachten, kijken wat de reviews zeggen.

Ah okĆ© snap ik. Ik wil maandag gaan bestellen als ik mijn loon heb. Durf niet tot december te wachten voordat de levertijd nĆ³g langer wordt. Fomo denk ik.

Kak ja daar zeg je wat. Shitttttttt, nu wil ik m toch ook haha.

1 like

Yooo iemand een tip voor een beetje betaalbare bronzer? Hoeft niet budget, maar een leukere prijs dan mijn favoriete NARS Laguna zou mooi zijnā€¦ ik gebruik het namelijk elke dag dus t vliegt er echt doorheen.

Hebben jullie aanraders voor een goede niet-geparfumeerde bb-cream?

Ik gebruikte altijd foundation maar sinds het wat beter gaat met mijn huid vind ik het zonde om het dagelijks helemaal dicht te smeren. Ik kwam net die van Clinique tegen maar die heeft niet zulke goede reviews. Iemand tips?

Ik vind de CC cream van Bourjois echt geweldig. Precies genoeg dekking en op te bouwen op de dagen dat het nodig is. Alleen kleuraanbod is extreem beperkt dus dan moet je echt net geluk hebben.

2 likes

Ik gebruik de laatste maanden alleen nog maar een matterend poeder, na jaren dagelijks foundation gebruikt te hebben. Was een overwinning op mezelf :blush: Ik gebruik matterend poeder van Rimmel, mn kop gaat misschien sneller glimmen maar mn huid is zo veel beter!

@Swelgje hmm shit ik zie op internet dat daar parfum inzit, daar kan mijn huid niet goed tegen :frowning:

@PrincessPeach Oeh camoufleert dat ook een beetje of is dat echt transparant? Want ik zou het liefst ietsjes van kleur gecorrigeerd hebben, maar dat hoeft niet veel te zijn

Heeft iemand van hier wel eens botox laten spuiten in, al dan niet, beginnende kraaienpootjes? En wat was jullie ervaring daarmee?
Ik heb het 3 keer laten doen, meer preventief. Heb nu minuscule lijntjes, maar als ik lach zie ik wel dat de totale lijntjes meer worden en ik vind het storend.
Vorig jaar maart en november botox laten inspuiten bij 1 van de meest gerenommeerde klinieken van Ned. Op zich beviel dat goed, alleen vond ik het er wel te strak uitzien. Onder mā€™n ogen ontstonden ook heeeeel veel fijne lijntjes, dat verdween pas na 8 weken.

Toen februari van dit jaar in het ziekenhuis laten doen bij een plastisch chirurg die ook volop botoxbehandelingen uitvoert, ook bij al haar collegaā€™s en toen kreeg ik naast mā€™n linkeroog een deukje zeg maar. Ze zei later: ja, dat kan idd gebeuren omdat die spier nu ruim een jaar niet gefunctioneerd heeft. Ik kreeg ook een soort ā€˜bultā€™ links boven mā€™n wenkbrauw. Niet fraaiā€¦

Nu twijfel ik: komt het omdat zij verkeerd heeft gespoten en die eerste 2 behandelingen vorig jaar door dƩ expert zijn gedaan of komt het idd door 1 jaar lang, 3 x behandeld te zijn.

Aanraders qua (donker)rode/bordeaux vloeibare eyeliner, liefst tot maximum 20 euro? Heb al bij Kruidvat en Nyx gekeken maar zonder succes. Ik dacht misschien Mac Liquidlast in Keep It Currant, iemand ervaring mee?

Die van Mac was de eerste waar ik aan dacht! Chanel heeft volgens mij dit jaar ook een collectie gehad met donkerrode eyeliner/of een potlood, maar denk niet dat die er nog in zit. Urban decay anders?

2 likes

Mijn favoriete bronzer is Mac give sun heel af en toe gebruik ik hoola van benefit, maar niks kan tippen aan het effect wat give me sun geeft.

Ik weet niet hoeveel last je van parfum hebt maar volgens mij is het maar heel weinig wat erin zit. Heb er vanochtend even aan geroken en kan er geen geur aan ontdekken. Kan ook zijn dat ze misschien de formule hebben veranderd, had een hele voorraad liggen.

Het haalt bij mij roodheden wel iets weg, maar dan ook niet meer dan iets. Voor kleurcorrectie zou ik toch voor iets zwaarders gaan.

Beste budgetproof gezichtsmasker? Ik heb een droge, vochtarme huid met mee-eters.

NYX Bare With Me!

@jigglypuff, ik weet niet meer hoeveel hij kost, maar Inglot!!! Beste eyeliner ooit en ik weet zeker dat ze ook bordeauxrode hebben.

@vaatdoek, die van Cien (Lidl) met klei!

2 likes

Tati beauty palleteā€¦ wauw echt precies mijn kleuren

1 like

Ja vind die heel fijn! Er is ook een nieuwe variant van (of de oude is vervangen, idk) met aan de ene kant een soort advanced night repair oogcreme, vind die nog fijner dan de oude/normale.

1 like

Is er een specifieke tweezerman pincet die heel chill is?

Heb nooit veel verschil gemerkt, de mini vind ik alleen niet fijn want ligt niet fijn in de hand

1 like