Het geluk dat een relatie heet

Jongens (haha meiden) ik ben even een traantje van geluk aan het wegpinken hoor. Zoals de meeste nu wel weten ga ik waarschijnlijk samenwonen met mijn vriend eind dit jaar. Omdat ik zelf nog geen huis heb gehad kon ik tot nu toe nooit de ideeën die ik had ook echt doen… Toen mijn vriend en ik het er net over hadden (samenwonen) toen was ik een beetje voorzichtig met mijn ideetjes vertellen enz en toen merkte ik al dat hij het allemaal wel leuk vond.

Nu een paar weken later ben ik steeds enthousiaster en heb ik echt allemaal ideeën. Make-up tafel in de slaapkamer enz. En ik krijg mijn eigen kamer voor mijn bureau enz. Maar gewoon het feit dat hij zoiets heeft kom maar op met de ideeën en vrijwel alles ook gewoon een goed idee vind dat maakt mij zo blij. :heart:

Als we echt gaan samenwonen dan gaat het echt een mooi huisje worden. Hij vind het ook fijn want door mij komt zijn huis er af uit te zien. Ik heb er nu ook wel steeds meer zin in omdat ik het echt ook mijn huis mag maken. We gaan zijn tuin (die er nog uitziet zoals je krijgt bij een nieuwbouwhuis) ook aanpakken over een paar weken en hij denkt daarbij ook echt helemaal aan wat ik leuk vind.

Waar heb ik toch zo’n lieverd aan verdient. :heart: Scheelt het wel dat we gelukkig aardig dezelfde smaak hebben in dingen.

27 likes

Lekker zoetsappig maar was in de boekhandel en zag 999 vragen die je partner kan stellen en mijn vriend gaat me zo echt vierkant uitlachen maar het zag er zo schattig uit :joy:

7 likes

Jaaa bol mailde me en ik wil hem ook! Gaan over 3 weken op vakantie en lijkt me zo leuk. Maar denk dat mn vriend het niks vind

1 like

Hahaha wij noemen elkaar ‘patat’. Komt denk ik voort uit ‘schattepatat’ maar we gebruiken het echt als ‘lekker samen eten met m’n patat’ of ‘hey patattie’ :joy:

11 likes

Dit is zo lief! Hij weet precies wat je nodig hebt Geen ‘Wat is er dan?’ maar lekker naar buiten :two_hearts:

1 like

Ik heb mijn borsten ooit namen gegeven en soms zegt hij als we gaan slapen ‘welterusten Hetty, welterusten Betty’ of hij voert nog even een gesprekje met ze. Laatst gaf hij ze een boop/duwtje zeg maar en toen riep hij heel hard BETTY BOOP en ging hij vijf minuten stuk om zichzelf :heart:

22 likes

Hahahahaha ik ga stuk :joy:

1 like

Hahahahahahha

Hij heeft pannenkoeken voor me gebakken omdat ik een rotdag had vandaag.

I :heart: me some pancakes, wordt ook altijd als een kind zo blij wanneer we pannenkoeken eten.:grin:

9 likes

It’s a keeper :heart_eyes: wat lief!!

1 like

Voordat ik na mijn werk ga, loop ik nog langs de slaapkamer om doei te zeggen en een kus te geven. Sta ik naast 't bed, zie ik die slaperige ogen open gaan. Zegt ie met een slaperige stem en lach: lieve vriendin heb ik ook, en geeft me wel 20 kusjes

5 likes

Oeh dit wil ik.

Mijn vriend en ik hebben de “regel” dat als we een film of serie kijken en personages kussen of knuffelen elkaar, dat wij dat dan ook doen. Het is zo intens klef, echt niet oké. Als iemand me twee jaar geleden had verteld dat ik ooit zo’n relatie zou hebben, zou ik schreeuwend weggerend zijn. Maar hij komt zo langs om een serie te kijken en ik verheug me nu al op het bijbehorende geklef. :heart:

21 likes

Ik heb mijn vriend dit weekend gezien en het was weer zo leuk en ik ben zo blij dat we over 2 weken gaan samenwonen!!!

16 likes

Mijn vriend haalt echt het beste in mij naar boven. Hij is zelf juist een hele grote doorzetter (voorbeeld: hij heeft een eigen bedrijf waarbij je gewoon hard moet zijn af en toe) terwijl ik juist een onzekere quitter ben. Maar hij heeft meermaals laten zien dat je ‘met gewoon doorgaan’ ver kunt komen.

Ik zat zelf al een tijd met een project in mijn hoofd. Hij heeft mij echt gemotiveerd om er gewoon aan te beginnen, ook al gaat het veel werk kosten. Nu ik er een tijd mee bezig ben, ben ik zo blij dat ik ermee begonnen ben? Zonder zijn motivatie was het waarschijnlijk een denkbeeldig plan gebleven.

19 likes

We zaten gister in de trein project runway te kijken (alleen al dat hij dat altijd met mij wil kijken, hoe schattig) weer zo te lachen met z’n tweeën over een stomme handbeweging die we telkens deden en dan vind ik het zooo gezellig met hem. Echt fijn zo’n vriendje-beste vriend relatie waar je elkaar zo lief vindt maar ook vooral zo gezellig.

5 likes

Haha, goed om te weten dat wij niet de enige malloten zijn die dit doen!

Ik pakte zojuist een shirt uit mijn kast dat ik bij mijn vriend heb gewassen. Nu ruikt dat naar zijn wasmiddel en dus naar hem en elke keer dat ik het ruik maakt mijn hart een klein sprongetje en mis ik hem.

14 likes

Gister hadden m’n vriend en ik onze matras op de grond voor de tv gelegd om voetbal te kijken en het was zooo gezellig. We hadden pizza’s besteld en veel chocolade en chips gekocht dus het was één groot vreetfestijn.

Kreeg vervolgens ook nog de slappe lach omdat hij zei: oh Macaron is er ook. Ik zeg heh wat? Hij zei: Macaron, de Franse President, zit in het publiek. Hij dacht oprecht dat het Macaron was ipv Macron, onze liefde voor eten zit heel diep zo te zien hahahahaha

27 likes

Goalsss