Het grappige posts die onder elkaar staan topic

Haha ja, die opmerking maakt het nog extra grappig :joy:

1 like

(upload://nqUvpb0zCeM6sfdZHEt5TxzYbch.jpeg)

@Marsepein @Spaarlamp

24 likes

@Foefjeisthuis @Roguee

30 likes

@Zoeva werkt nu in een kermishokje dat ze via Marktplaats heeft gekocht, vet cool.
@Elafonisi

7 likes

:scream:
Ik heb m pasgeleden veranderd. Had niet gezien dat jij deze ook had!

Ik dacht echt dat @Boppie in discussie was met zichzelf dat ze haar avatar aan moest passen :joy:

15 likes

Ja staat in mijn achtertuin! Soms pak ik de microfoon erbij en vermaak ik mijn buren…

2 likes

Een boze spin geef je met kerst een ruitjesoverhemd @anon42392789 @tijgerlelie

35 likes

Hou nou eens op met je watersmekende poezenbeest @Marsepein. Thanks alvast namens @DikkeKip

32 likes

Ohhhhh maar @Marsepein haar poezenbeest wil ik wel water geven :sob: wat een schatje!

1 like

Hij wordt nog blijer van een schoteltje kattenmelk

40 likes

Hhahaha die blik ook, fantastisch!

1 like

@Branko heeft in een pashokje in een HEMA tasje gepoept, maar @Trivia vind dit niet zo biechtwaardig en vraagt zich af wat de biecht nou precies is

43 likes

Lol

Wat is de grap?

10 likes

Dat de biecht van Branko de beste biecht van de week is en het lijkt alsof je je daarbij afvraagt wat de biecht is, omdat het onder elkaar staat haha

Edit: grappen uitleggen is zo kut altijd, opeens lijkt het dan minder grappig ofzo

8 likes

Haha ja ik snap het! Maar vond het leuk om in dezelfde trant van mijn eerdere bericht te antwoorden. Idem over grappen uitleggen want dat ben ik nu ook aan het doen.

13 likes

Hahaha o damn dat ik dat niet doorhad.

Goeie

2 likes

@kali @Diederik @xMillieeee
Millie heeft genoeg kruisspinnen op voorraad. Enne Died, we weten nog steeds niet waar je woont :joy:

15 likes

Hahah vlakbij utrecht helaas

Oh mijn god. Ik ga verhuizen

1 like