Ik heb de film Let it Snow op Netflix gekeken. Verrassend leuk
krijgt dat door de combi van erwten en wortels niet een hele vieze kleur?
ik maak ook een hele simpele soep, groene curry soep volgens dit recept: Groene-currysoep met groenten, noedels en taugé recept - Allerhande | Albert Heijn
en peulen ipv sperziebonen.
maar ik kwam erachter dat mijn taugé nog maar nog tot vandaag goed is. zucht.
Mijn man is vanavond weg dus ik ben alleen thuis.
Ik heb sparkling tea uit m’n man z’n kerstpakket (perfect want we drinken allebei geen alcohol) en een gezichtsmasker en misschien ga ik wel simsen of een kerstfilm kijken of allebei.
Ik postte dat wij alleen zijn met kerst, maar morgen ga ik ontbijten bij m’n ouders, een paar uur werken en daarna komt m’n broer (met wie ik ook werk) bij ons gourmetten. 2e kerstdag zijn we wel samen, maar dan gaan we ook lekker pas op die dag de boodschappen doen.
En vandaag heb ik een vegan borrelpakket opgehaald van plantbeest, en dat is echt superlekker!
Mooie boom zo
Mijn snoeren hebben een best wel groot stekkerblok dus daar wikkel ik ze altijd om en dan doe ik ze in het doosje waar ze in zaten. Zo zaten ze ook gewikkeld toen ik ze kocht trouwens dus het past ook precies in de doos.
Oprollen en terug in het doosje stoppen? Of wat bedoel je
O ja ik heb dus geen doosjes. Het zijn de lichtjes van mijn vriend omdat mijne in de verhuizing zijn gesneuveld. Zijne heb ik conpleet in de knoop uit een plastic tas gehaald en dat wil ik volgend jaat sowieso niet meer🤣
Om een krant wikkelen!
Ja om een stuk karton oid heen wikkelen.
Hier wikkelen we het om een lege keukenrol.
Ik zag dit topic hoog en dacht meteen zijn mensen nu al het aftellen, ja?
Ik had dit jaar geen kerstboom… beetje shocking wel, ik weet het… dus er valt weinig op te ruimen, best lekker.
Hahahaha nog maar 358 dagen!!
zin in!!!
Ja zo denk ik er ook over Laat de kerst maar komen
Of om een lege plastic fles wikkelen.
Heb echt een mini conflict met mezelf. Op 1 januari vind ik het altijd de perfecte dag om alle kerstversiering in huis en de boom op te ruimen, heerlijk een wat leger huis.
Maar tegelijkertijd krijg ik er een leeg, verdrietig en melancholisch gevoel van. Ik hou zo van de kerstperiode en heb een grafhekel aan januari. Als ik het geld had zou ik jaarlijks de hele maand januari op een zonnig eiland willen zonnebaden.
De vuildienst komt pas 13 januari langs om de boom op te halen. En op 9 januari komen mijn beste vriendinnen nog gourmetten omdat we ons met kerst en oud en nieuw niet gezien hebben. Dus hij blijft nog even gezellig staan. Vind ik helemaal prima.
De lampjes in mijn boom zijn de afgelopen week de pijp uit gegaan, dus ik ga hem vandaag of morgen wegdoen haha, hij is zo ongezellig nu.
Pro tip: koop NU kerstlampjes. Bij de bouwmarkten 50 procent korting.