Ik ben dus bezig met mijn Disney boom maar heb nog steeds geen mooie piek gevonden 
Ik kijk nu al 2 weken denk ik bijna elke dag een kerstfilm. Hou er van
Hou wel van foute en cheesy kerstfilms. Maar ik download veel hallmark kerst films, die komen wel met 20 nieuwe films uit ofzo. The man who inventend christmas vind ik een aanrader. Verhaal van Charles Dickens, die het verhaal a christmas Carol bedenkt. The nutcracker uit 2010. The nutcracker speelt nu in de bios vind ik niet zo leuk als die uit 2010. The polar express
Op Netflix vind ik deck the halls erg leuk. The holiday calendar. Christmas wedding planner. Christmas inheritance. Niko en de vliegende brigade (kinderfilm ).
Op videoland staan ook een hoop Kerstfilms!
Snowed-inn christmas, a very merry toy store, four christmases and a wedding en christmas mix al gekeken. Snowed-inn christmas vond ik de leukste tot nu toe.
Leuk! Ga ik kijken. Nieuwe film op Netflix is ook leuk, the christmas chronicles.
Zin in morgen ga nieuwe kerstballen kopen. Van vorige jaar nog licht groenen en wil daar licht beige bij halen.
Twijfel welke ik zal halen.
Ik zag laatst deze hysterische kroon, past wel bij een Disney- of prinsesachtige boom 
@Norma Sowieso die met zwart, vind die echt zooo leuk.
@FISSA @anon80301952 thanks. denk dat ik de zwarte ga halen. Zal morgen een foto posten van wat ik heb gekocht.
Kroon is wel heel gaaf
@anon80301952 die kroon is echt te gek! Waar heb je hem gezien?
Ik ga morgen voor het eerst dit jaar een rondje Intratuin doen, nu al zin in! Sinds maandag mocht ik ook officieel kerstmuziek luisteren van mezelf. Het weer begint wel mee te helpen met in de stemming voor kerst te komen.
Bij Dirkx, een woonwinkel in Rotterdam. Als je in de buurt woont is het zeker de moeite waard om even langs te gaan.
ik krijg het kerstgevoel nog steeds niet!! pffff. heb geen zin om m’n huis al op te tuigen.
maar ben ook bang dat ik nooit het kerstgevoel krijg als ik de boom niet optuig.
Jaa, ik ben ook op zoek! Heb er nog geen gevonden die ik echt leuk vond. H&M had best wat.
Primark en ASOS hebben altijd leuke vind ik!
Ik ga volgende week vrijdag samen met mijn vriendin de kerstboom binnen halen! Ben hier zo excited voor haha we zetten ookal vaak kerstmuziek op🙈
Bij de primark zouden ze de Ron en Harry kerst truien krijgen. Nu zie ik ze in Den haag en Zoetermeer niet. Heeft iemand ze al ergens gespot? Ik wil ze zo graag hebben als kerst outfit.
Die kalkoen en kroket zijn leuk! Maar zal wel glas zijn toch? Ik heb plastic nodig ivm mijn kat die geen glazen bal heel zal laten
Het was een hele bevalling, maar de boom staat! Heb voor 2 thema’s ballen; hysterisch of bruin/koper/groen (rustig dus). Heb ze voor de verandering eens gemixt dit jaar. Hij is lekker vol geworden in ieder geval haha!
Love it. Die gaat in mijn lijstje 
Die papegaai is zooo leuk!
Ik wilde vandaag een kerstboom halen maar vond ze hier in de buurt allemaal te klein (wil dit jaar geen hele grote maar kon alleen hele kleine vinden). Nu maar uitgesteld tot volgend weekend.