Het is bijna Kerstmis!

Vriend en ik doen echt weinig met kerst omdat de ene helft van de familie niet in NL woont en de andere helft op vakantie is. Dus vanavond gaan we samen kaasfonduen met italiaans ijs na. Morgen met familie eten en kadootjes (en italiaans ijs na). En 2e kerstdag gaat mn vriend uitgebreid koken met spekkoek en italiaans ijs na :heart: De rode draad is dus ijs hahaha

En ik heb drie kadootjes voor mn vriend gekocht stiekem. Hij krijgt met kerstavond een, 1e kerstdag een en 2e kerstdag een :sparkles:

5 likes

Was pure wanhoop. Wil gewoon lekker kerstfilms kijken waar mensen onverwacht op hun bek worden gepakt onder de mistletoe. Want dat zit er voor mij niet in hahah

1 like

Ben in de kroeg help

2 likes

Ik was het helemaal vergeten dus hoop dat je boom nog staat, ben nog steeds benieuwd haha.

1 like

Ahhh shit ik ook. Kan ook geen goede overview vinden.

Ik heb zo’n heimwee naar de feestdagen :sob::sob: volop january blues hier…

8 likes

Hier hetzelfde. Mijn kerstboom staat nog.

1 like

Nog 9 maanden! :christmas_tree:

9 likes

Ik heb zaterdag een adventskalender gekocht :biggrin:. Hij was wel maar 2,- haha

4 likes

Ik heb al kerstbakvormen gekocht :redface:

4 likes

Is het alweer tijd voor kerstmuziek?

3 likes

Het is altijd tijd voor kerstmuziek!

2 likes

Nu pas?

1 like

Dit topic stond ineens tussen mijn aanbevolen topics en ik dacht echt even dat er al iemand aan het aftellen was, maar (nog) niet dus… :wink:

4 likes

Wat heb je besteld dan?

Jaaaa, daar las ik over in een ander topic, toch? Je hebt hem dus gehaald. Heel leuk!

1 like

haha ik moest echt lachen toen ik opeens Het is bijna Kerstmis!! heel blij bovenaan de topic lijst zag staan… half juni :biggrin:

7 likes

Mijn vader appte me al dat we nu toch echt eens over het menu moeten gaan nadenken. We lopen al achter op schema.

14 likes

Ik heb mijn menu al uitgewerkt :sweat_smile: Love kerstgekte!

6 likes

Vertel!