Wachten tot de eerste avond dat ik alleen thuis zit denk ik… kerstmuziek wordt al wel gedraaid
Toen we net of nog half samenwoonde hadden we hem begin november al staan. Het was een neppe dus makkelijk te voorschijn te halen. Elk jaar wel vroeg, nu met echt huis ook echte boom elke keer.
Alleen geeft wel troep, de hond vindt het ook heerlijk om erin te lopen, schuurt en ruikt lekker.
En merkte vorig jaar omdat we hem vroeg hadden , de boom met de kerstdagen juist slap hing. De bomen met kluit waren toen heel klein en niet zo mooi als zonder kluit.
Ik kan elk jaar ivm een feest een gratis mooie echte kerstboom halen, maar dat is pas half december dit jaar en ik ga zelf rond de 20e op vakantie. Dus wij hebben een nepperd dit jaar
Ik ook en ik wil graag een nordmann maar mijn vriend wil er perse een kopen bij een klant van hem, maar die heeft geen nordmannen
Oh wat leuk, dat is echt mijn kerstdroom!
Ik heb zoiets van de Flying Tiger, gebruik hem ook buiten de kerstperiode haha
Vandaag vierden ze kerst in een serie die ik kijk. Kreeg er meteen een warm en blij gevoel van en kan niet wachten om zelf het huis zo gezellig te maken
Ik heb vandaag m’n allereerste kerstboom gekocht!!! eindelijk!
Heerlijk!
Vandaag de kringloopwinkel geplunderd. Heel veel kerstballen gevonden, leuke lampjes en en decoratie. Ook kerstkransen voor aan de deur, tafelkleden en lopers. Daarnaast ook voor het hele gezin een foute kersttrui. Sky radio Christmas stond op de achtergrond. Het was echt leuk
Bij welke winkel is dit? Ga ik sowieso kopen voor mijn kat. Hij heeft ook een kerstknuffel die elk jaar in december uit de kast komt
Edit: Sorry niet goed gekeken, zie nu dat het de Action is
Heb je bij de Ikea kerstbomen keuze uit verschillende groottes?
Ik wil een echte kerstboom, maar bij mij past bijna niks.
Ja! Mijn vader heeft altijd een grotere en ik een wat kleinere. Ik ga zelf nooit mee (want hij neemt de mijne voor me mee), dus wat de kleinste en grootste maten zijn die ze hebben weet ik niet maar ze hebben dus sowieso bomen van ± 1.90m en 1.60m.
Thanks! Dan ga ik daar eind november even kijken
Sowieso dat mijn kat hier diarree van krijgt maar ik wil het:heart_eyes:
Lijkt me een superleuke kerstfilm, ik heb al helemaal zin in december (dan mag ik van mezelf pas kerstfilms e.d. kijken ;-))
Wow!