Staat er nou een pauw in de boom?! LOVE IT
Hahaha, ja! Je had het gezicht van m’n vriend moeten zien toen ik Gerard de pauw uit de opbergdoos haalde 
Haha Gerard de pauw 
Het erge is, m’n vader heeft Gordon de kerstduif als piek. Met zo’n lange verenstaart.
Vandaag voor het eerst een echte kerstboom gekocht, Servische spar ze vallen wel veel begreep ik… iemand ervaring mee? Hij staat nu paar dagen in de schuur. Waarschijnlijk gaan we hem donderdag versieren.
Yesss vanmiddag mijn vriend meegesleept naar het tuincentrum en een (echte) kerstboom gekocht. We wilden graag een kunstboom, maar gaan die vlak na kerst in de aanbieding eentje kopen denk ik. Hij staat nu nog kaal in de kamer, even opdrogen en acclimatiseren en dan morgen of dinsdag versieren
We hebben overigens zwarte kerstballen en slingers, en dan allerlei gekke ornamenten in gekke kleuren er tussen. (Vanmiddag nog een gouden wolf, een ananas, een blauw met roze kwal waarvan ik er net pas achterkwam dat hij 9 euro kostte
, een luipaard print bal en een gouden tijger gekocht voor in de boom
)
Oldenburg is ook leuk! Ook een leuk centrum om daarna nog even te winkelen.
En Leer is idd ook gezellig.
Yes morgen de boom opzetten, zo’n zin in. Vanmiddag nog even paar leuke dingen gehaald.
Wat leuk de pauw! 
Met een cheesy kersfilm op tv de laatste hand gelegd aan het kerstmenu. Meteen alles besteld. Ik ga al een paar jaar niet meer naar de supermarkt rond kerst en dat bevalt prima. Gooi alles online in mn mandje en mijn vriend haalt het op.
Wat ga je maken? Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken 
Die Disney animator poppen 
Vooraf venkelsoep met gegrilde portobello. Dan een doperwten stamppotje met gegrilde coquilles en pancetta. Als nagrecht heb ik eton mess met stoofpeertjes op staan. Niets ingewikkelds, dan eet mijn peuter er hopelijk ook van 
Klinkt wel heel lekker, dankjewel!