Het is bijna Kerstmis!

Een zooitje ongeregeld is toch juist leuk! Ik heb hele uiteenlopende hangers en vul het verder op met basic ballen, en elk jaar wil ik mijn boom iets verder opvullen met (niet bij elkaar passende) ornamenten. Ik koop gewoon wat ik leuk vind.

Mijn vriend en ik hadden vorig jaar onze eerste kerst samen en hij zei toen al niet zoveel met kerst te hebben. Dat zegt hij dit jaar weer, maar ondertussen hebben we al kerstdecoratie gekocht, wil hij kerstmuziek luisteren, en vroeg hij afgelopen weekend of we al een boom konden neerzetten :joy:

7 likes

Ik had het uiteraard kunnen weten maar was in eerste instantie toch verbaasd dat er hele kerstkanalen bestaan:

https://m.youtube.com/user/christmaholic/videos

1 like

Hier krijg je een beetje beeld met hangers erin

15 likes

Ik vier dit jaar voor het eerst Kerst in m’n eigen huisje en wil graag wat leuke kerstdeco inslaan. Wat voor dingen hebben jullie in huis, naast een Kerstboom?

Oooh leuk! Dankje :blush:

2 likes

Bijvoorbeeld, verder kaarsjes, ik heb 2 beelden van herten, en je hebt veel leuke lampjes op baterijen die je overal overheen / in kan doen. Je kunt ook nog een kerststukje maken, ook leuk!

6 likes

Ooh zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

The christmas station staat hier alweer de hele dag aan hoor :raising_hand_woman: :christmas_tree:

6 likes

Haha dit icm met je naam en avatar, krijg helemaal postcode loterij Christmastruck vibes :christmas_tree::snowflake:

8 likes

Ik heb zo’n houten kerstboom met vakjes op de vensterbank staan. Met allemaal beeldjes en kaarsjes etc. erin.

Voor de rest wat losse beeldjes, een vaas met kleine kerstballen, een metalen 2d kerstboompje waar je kleine kerstballen in kan hangen. Je kan eventueel lampjes ophangen of op de vensterbank leggen.

4 likes

Ik ga zo naar het tuincentrum. Tijd om mijn inner-Mariah Carey weer te herontdekken

9 likes

Wat is de buit?

Sowieso leuk als mensen hun kerstdeco en kerstboom showen, vind ik zo leuk om te zien!

Niks :grimacing:

Wowwwww hoe dan haha?

2 likes

Ik was laatst in een tuincentrum en heb daar ook met moeite maar één leuke hanger kunnen vinden helaas. Was gewoon allemaal niet echt mijn stijl.

Rotterdammers die van hysterie houden raad ik Alles in Wonderland aan. Die hebben op een paar vierkante meter meer dan 1000 verschillende ornamenten hangen. Daar heb ik wel altijd keuzestress :grimacing:

3 likes

Dat is echt m’n favo winkel. Zeker nu het heel het jaar door is.

Vanaf wanneer gaan jullie je boom neerzetten?

1 like

Ik ga er zaterdag mee aan de slag!

4 likes

Ging met moeite hoor! Maar heb in plaats daarvan mijn moeder en broer geholpen met dingen te kopen. Telt dat ook? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik zou de boom het liefst al zetten, maar mijn vriend wil dat ik wacht tot na Sinterklaas. Hupla opdonderen Sint, ik heb zooooooveel zin om de kerstboom te versieren.

Begin wel al nu met kerst accessoires en kerstkrans kan ook al wel aan de voordeur toch :stuck_out_tongue:?

2 likes

Ik heb vanmiddag deze hanger gekocht. Vind hem zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes