Intratuin (amsterdam oost) of tuincentrum osdorp
Ik ben hier ook benieuwd naar. Kom maar op met die mooie tuincentrums in het noorden! Ik vind Witmarsum trouwens altijd wel heel mooi, kan je ook wel een middag spenderen! Weet dat de Boet vaak ook mooi is, maar dat is Noord-Holland
Zondag nog geweest, en is inderdaad erg leuk. Het is mijn vaste tuincentrum ( woon op een paar minuten fietsen) en kom er wekelijks dus heb de hele opbouw gezien. Echt, wat een werk is dat!
Ben er nog niet geweest nu het in kerstsferen is, maar wil snel weer gaan. Kan er elke week wel naartoe 
Ja, doen hoor! Vind het sowieso een heerlijk tuincentrum en kom er inderdaad bijna wekelijks 
Boet ga ik opzoeken. Wil best er voor rijden , maak ik er een leuke dag van want leurs is ook 2.5 uur ofzo
Als ik er wat dichterbij woonde zou ik dat ook doen! Intratuin oost is voor mij vlakbij, maar sinds ik osdorp heb ontdekt is dat toch minder leuk 
Doen! We zien je aankopen wel in het daarvoor bestemde topic 
Ik wil misschien wel een kerstboom kopen die vervolgens opnieuw geplant wordt ergens. Maar weet ff niet meer de naam, weet iemand het?
Ik heb via marktplaats een kunstkerstboom van Triumph gekocht, midden in de zomer paar jaar geleden. Was 2 tientjes en nog steeds een van m’n beste aankopen!
Ik heb een slinger lichtjes aan het tuinhuisje gehangen en het staat nu al zó gezellig
ik ben heel benieuwd als het straks donker is. Kerstboom komt hier pas na Sinterklaas maar ik ga morgen wel vast aan de slag met een mooie krans voor op de voordeur.
Gisteren wat kleine spulletjes bij het tuincentrum gehaald. Merk dat ik dit jaar meer zin heb in kerst en kerstversiering dan normaal.
Aaah waar is die van? Te leuk!
Je hebt dus meerdere ornamenten bij deze site besteld, neem ik aan? Hoe is de kwaliteit? Deze ziet er goed uit, maar zie er eentje op de site die ik qua model al sinds vorig jaar zoek maar vind hem er op de foto niet mooi uitzien 
Ziet er goed uit! Ik denk dat ik daar ook maar ga bestellen.
Die koala is ook echt leuk trouwens 
Ik ging mee voor de gezelligheid, maar toch gezwicht voor nieuwe ballen. Ik heb altijd goud/wit/champagne, maar ik vond dat groen zo mooi. Kan nu al helemaal niet wachten tot de boom staat 
Prachtig!!
Die zijn leuk!!