Groot! Wij hebben er eentje van 220 cm
Ik heb ook een dikke unit van 2 meter.
Waarschijnlijk ben ik hem daarom ook relatief snel zat ( max 3.5 week) want het is echt een behoorlijk aanwezigheid in huis.
Een kleintje valt meer weg, dus zou ik dan hem misschien wel langer laten staan.
Ik heb er een van 185, maar het is wel een smalle. Ik wilde graag een hoge maar had niet genoeg ruimte in de breedte, dus dit is ideaal voor mij.
Ohh is dat mooi? Heb je toevallig een foto? Ik heb net even opgemeten en elke normale kerstboom is eigenlijk al te breed, dus misschien is dit wel handig.
Wij hebben een kleine maar die staat op een ikea lack tafeltje met een leuk kleed erom (daar onder zetten we dan de cadeautjes) en zo isie hoog genoeg maar het is niet ineens een unit
Ik kan even niet zo snel een foto vinden. Misschien dat die hier nog ergens in het topic staat. Ik heb zoiets, maar dan zonder lampjes. https://www.debijenkorf.nl/national-tree-company-bayberry-kunstkerstboom-slim-met-led-verlichting-183-cm-7294060623-729406062300000
Thanks allemaal @Moet @Luzarl @Frenky @Calypso @Revelry . Ben uiteindelijk voor een hoge gegaan die wat smaller is in omvang. Ben benieuwd, nu al zin om hem op te tuigen
Ik voel zo bizar veel geluk bij het feit dat ik weer onbeschaamd slechte kerst chick-flick-films kan kijken op Netflix Heb nu net LoveHard aangezet, geniiiiieten
Prime Video heeft Hallmark kerstfilms toegevoegd
Soooo excited for thiiiiissss
Deze komt eind van de maand uit op Netflix, en denk echt dat dit de kerst knaller van het jaar gaat worden.
Omg dit is van een boek, ik herken de titel haha
Nog maar 46 dagen
Ik heb m’n eerste kerstmuziek aangezet
En inmiddels 7 kerstfilms gekeken
Deze heb ik gekocht! En ook het rode Kerstman pakje met puntmuts
Gisteren love actually gekeken en ik heb keiveel zin in een kerstborrel (voor het eerst in mijn leven)
Ik zou persoonlijk eerder naar een tuincentrum gaan. Die zijn sowieso al helemaal in de kerstsferen
De intratuin vanmorgen al wel! Leuke kerstdorpjes en heeeeel veel lichtjes.
Wat is nou écht een goede en mooie kunstboom?