Het Kringloop topic

Ja, super lekker!

Waar is dat kleed van op de onderste foto?

Ik heb gister in de kringloop een spijkerbroek gevonden waar ik al superlang naar op zoek was!
Ik was echt zo blij toen hij ook paste😄
Het is een flared jeans, met knoopjes aan de onderkant die open kunnen.
Zit nu in de was (altijd nadeel van kringloop, eerst nog ff wassen hahaha )

8 likes

Yes! Een kringloop topic. Ik houd ook zo van shoppen in de kringloop, en dan het liefst direct bij openingstijd.

Iemand hier toevallig nog tips voor leuke plekjes in/rond Amsterdam? Ik ga nu altijd naar rataplan aan de Generatorstraat, aanrader!

1 like

Roosmarijn K oster gaat in haar videos langs allerlei kringlopen in Amsterdam, mss kun je daar ook tips uit halen!

1 like


Ik geef toe, de kat op de omslag made me buy it.

11 likes

Kocht vandaag een sportlegging bij de kringloop voor 3,50. Donkerblauw met wit. Blij mee!

7 likes


5 euro in totaal. Het spel is normaal 40€ en is compleet en ben ook heel blij met de boeken. Heb Homeros alleen nog maar in het oud-Grieks gelezen, dus nu dan ook nog maar eens in het Nederlands en het dan wel proberen te snappen :joy:.

19 likes

Laf de kringloop! Het kriebelt al een paar dagen om te gaan graven tussen de rommeltjes, maar voorlopig nog geen tijd gehad. Hopelijk wordt dit topic ook wat actiever!

omg kringloopgoals; dat spel is zoo leuk

4 likes

Goede koop!

Zo heb ik eens Kolonisten van Catan voor 3,- gekocht. Er stond eerst een andere vrouw met de doos in d’r handen en ik baalde al dat ik net te laat was. Ik stond er een beetje naast te wachten in de hoop dat ze het terug zou leggen en toen zei ze ook tegen mij, ‘je weet nooit of het compleet is, ik heb geen zin om kaartjes te tellen’ en ze legde het terug. Toen heb ik het gepakt en de doos opengemaakt en alles zat in plastic nog :stuck_out_tongue:

21 likes

Omg :star_struck:

2 likes

Haha jaa de spellensectie is altijd zo fijn in kringlopen en wordt nooit echt naar waarde geprijst. Zo heb ik monopoly voor 1€ en risk voor €1,50 op de kop getikt. Weet zeker dat ik die spellen over 30 jaar nog ga gebruiken. Ik hoop kolonisten ook nog altijd te vinden haha.

4 likes

Ik wil graag minder/niet bijdragen aan fast fashion maar toen ik dat besloot had ik het wel lastig. Want ik hou wel erg van winkelen. Dus wanneer ik de laatste tijd echt graag wat wilde/iets nodig had, kijk ik veel op United wardrobe. Maar vandaag voor het eerst (ja stom he, ik vond dat altijd een beetje spannend) naar een tweedehands winkel geweest en vet blij met mijn aankopen!

In totaal 35 euro besteed aan Vans met panter print, een leren rokje en riempjes. Foto toevoegen lukt niet echt op telefoon haha doe ik later op de laptop misschien

3 likes

Gisteren twee Ikea malm ladekasten bij de kringloop gevonden voor 17,50 per stuk. Heel blij mee! Ik woon nu op loopafstand van een goede kringloop dus denk dat ik er regelmatig even langs ga. Met de verhuizing hebben we er zelf ook wat spullen heen gebracht, o.a. een bed.

4 likes

Ah kijk gelukt

46 likes

Ik kocht deze bar cart vandaag! Afgelopen weekend staan kwijlen bij loods 5 bij duurdere examplaren dus heel gelukkig met deze vondst! (Moet nog even kijken wat ik er precies op wil zetten, dit is om een idee te krijgen)

52 likes

Telt United Wardrobe als kringloop? Ik was echt zo blij toen ik het aantrok, maar toen zag ik dat er een gaat in zat :worried:. Pff. Ik ga maar even kijken of ik dat ergens kan aangeven.

Maar stuur je het dan terug of? Thanks! Ik ga zo meteen even kijken

1 like

Ik had het net gevonden! Dankje! Maar ik zag ook dat je de retour verzendkosten zelf betaalt en dat je de transactiekosten ook niet terug krijgt. Dus ik denk dat ik het maar houd en laat fixen bij de kleermaker (de scheur is bij een naad)

1 like