Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Voor al uw oproepen en aanbod van kortingscodes en (spaar)acties. Vergeet er niet bij te vermelden om welke webshop het gaat. Mocht het om een persoonlijke code gaan, laat dan liefhebbers reageren via pm.

10 likes

Iemand toevallig een kortingscode van Zalando liggen die je niet gaat besteden? Je zou mij, en mijn shopverslaving er heel erg mee helpen.

Kusjes

20% korting op Zalando met SNEAKERWEEK18

2 likes

Heb ik al gebruik van gemaakt haha

15% korting bij Kings of Indigo op de zomercollectie met WHITSUN

Heeft iemand nod een zalando-kortingscode? :grin:

Joe, iemand nog een Zalando kortingscode over? In ruil voor eeuwige dank en een leuk gifje.

Ik zag vd week ergens een kortingscode van 5 euro voorbij komen van thuisbezorgd. Weet iemand die toevallig nog?

Die was helaas alleen die bepaalde dag geldig

Als er mensen nog op zoek zijn naar een kortingscode voor desenio, met SUSZIE krijg je 25% korting :relaxed: Kon het niet laten om mijn persoonlijke code te delen.

hier ook een Zalando code gezocht! Heeft iemand er één over? :slight_smile:

Heeft iemand nog een Zalando code? Het liefst eentje van 25 euro korting boven de €125 aangezien ik mijn mandje heb gevuld voor 199 euro haha

Iemand interesse in 15% korting bij About You? Minimale bestelwaarde 75 euro, geldig t/m 31-08-2018.

Heeft iemand nog een Zalando kortingscode?

Ik kom ook schooieren voor een Zalando kortingscode. Iemand een over?

Heeft er iemand hier toevallig een Zalando kortingscode? :slight_smile:

Vandaag online bij h&m 20% korting op alles

2 likes

Ik zie deze niet terug in de app of in mijn mail. Is er een code?

Heeft er iemand een kortingscode van Wehkamp? Wil wat kleine (dure, vind ik) keukendingetjes bestellen voor ons nieuwe huis.

Ik wil graag een nieuwe elektronische tandenborstel bestellen. Iemand een code voor Coolblue/Mediamarkt/Bol of weet wanneer er een kortingsactie komt?