Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Heeft iemand misschien een kortingscode voor Zalando?

1 like

Mocht iemand nog 20 euro korting bij Zalando willen bij besteding vanaf 100 euro, ik heb nog een code over! Alleen nog vandaag te gebruiken.

Had hem bewaard in de hoop dat ie samen zou gaan met Glamour Day maar helaas :stuck_out_tongue:

Ik stuur je even een berichtje!

Iemand die misschien een kortingscode heeft voor Zalando. Bestelling van 250 (waarvan een deel terug gaat) dus please help me haha

Ik ben op zoek naar een kortingscode van de Bijenkorf, er was toen 25 euro korting bij
besteding vanaf 150 euro, is er iemand die zo’n code over heeft? :smiley:

Heeft er iemand misschien een Zalando kortingscode voor mij?

Ik heb nog een kortingscode voor Zalando die ik niet ga gebruiken, dus wie hem wil mag een berichtje sturen. Het gaat om €25 korting bij besteding vanaf €125 en geldig tot 18 december.

Mag ik die kortingscode?

Ik heb een kortingscode van 20 euro van de Bijenkorf. Te besteden vanaf 150 euro en geldig t/m 5 december!

Ik heb je een berichtje gestuurd als het goed is!

Heeft iemand toevallig een kortingscode van Zalando over? Ik wil een mooie Samsoe muts, maar ik vind het zo te duur haha.

Ik kom in totaal op €66-, uit. Dat kan ik wel iets verhogen als dat nodig is haha.

Geen idee of het hier hoort hoor, maar voor de chocoladeletters-liefhebbers:
Als je nu 3 letters bij de Hema in je mandje gooit hoef je er maar 1 te betalen! (Er staat 1+1 gratis maar in je mandje wordt het 1+2)

Let’s go hyenaaaa :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doet Zalando nog aan kortingscodes? Ik wil iets aanschaffen van €74.95

Toen ik googlede kwam naar voren “Zalando kortingscode forum”. Vraag me af of EGF of FF daarmee bedoelt wordt hehe.

Heeft iemand nog een zalando code voor me? Wil schoenen van 180 euro bestellen, dus zou er erg blij mee zijn!

Misschien beetje laat, maar code JIJKIEST

Doet de H&m nog aan kortingscodes? Of is het tegenwoordig alleen maar met dat puntenspaarsysteem?

1 like

Heeft iemand misschien een code voor zalando? Is voor een bedrag van €300

Iemand toevallig een code bij bol.com? :innocent:

Heeft iemand nog een h&m-code? :biggrin:

Iemand nog een Zalando kortingscode? Bestelling zit boven de 100

Ik heb 2 kortingsbonnen 25% en 20% voor aboutyou geldig tm 30 juni:grin: