Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Heeft iemand nog een 20% Zalando code?

Heeft iemand misschien een Bijenkorf code?

1 like

Ik heb nog 2x een code voor 25% korting vanaf €75 van About You. Geldig t/m 30 juni. Stuur maar een berichtje bij interesse😊

Kan ik iemand blij maken met een kortingscode van My Jewellery of Hunkemoller van 20 procent? De codes zijn nog 3 dagen geldig.

ZOMER20 nu bij Zalando voor 20% extra op de sale!

1 like

20% korting bij za.lan.do met code SPECIAL4YOU3 géén minimum bestelbedrag!

2 likes

Die in de post hierboven heb ik vandaag nog gebruikt!

1 like

Is er nog een kortingscode van H&M? Heb voor €130,- in m’n mandje

Heeft iemand nog een code voor zalando? Ik heb voor 95€ in m’n mand

Ik heb honey maar heb er bijna nooit korting mee. Maar checken kan geen kwaad

1 like

Als ik dan toch bezig ben, ik heb ook nog een Zalando code, 20% korting vanaf 100 euro, geldig tot de 26e.

Nee, maar je kan wel een cadeaubon erbij kopen en een andere keer gebruiken. Online kan je die kaart inwisselen.

3 likes

XMASBEAUTY voor 20% korting bij Zalando.

2 likes

Asos. You’re welcome.

Promotion: 25% Off Everything
Code: BIG25

Start: Thursday 28th November (08:00 uur)
End: Tuesday 3rd December (08:00 uur)

6 likes

Er zijn ook dingen van tussen de 7 cent en 2,50 (Russisch ebooks enzo) die je kan bestellen zodat het gratis verzenden is :joy:

Ik heb een eenmalige kortingsvoucher voor flixbus van 5,58 euro tot 2020 geldig,
stuur een dm voor interesse

Code voor 30% korting bij Man.go

Samenvatting

VIP19

2 likes

Voor mensen met ING: In de ING spaarshop kun je nu kortingsbonnen bestellen voor 19 punten per bon! Adidas, Reebok, JBL, Leapp en nog een paar andere merken.


Zelf ben ik op zoek naar een kortingscode voor h&m dus als iemand iets weet hoor ik het graag!

1 like

Niet meer nodig!

Weet iemand of ze bij dr martens nog 10% korting hebben voor studenten? En geldt dit dan voor alle schoenen?