Wat een verschil! Heel mooi!
Zo heb ik ooit een pannekoekje een half jaar lang trouw iedere 2 weken water gegeven. Hij groeide niet, 1 klein sneu blaadje, maar ik moest en zou hem redden. Tot ik er per ongeluk tegenaan tikte en het hele stammetje omviel, was al lang zo dood als een pier dus 

Is het een aglaonema pink princess? Die heb ik ook en het is zo’n fijn plantje!
Mijn pannekoek is aan het bloeien denk ik.
En ik had mijn bananenplant verpot en plots gaan die stekjes zo hard. Kalmmmm
Ja klopt! Ik ben niet fantastisch met planten (sorry liefhebbers hier). Maar tot nu toe zijn we twee weken verder na aankoop en gaat het goed! Makkelijke plant
Omg, ik heb net gewoon een gloriosum en een Florida ghost gekocht… 

.
Nog nooit zoveel geld uitgegeven aan planten…
Oeh, die banaan ziet er goed uit. Mijne wil ineens niet meer zo (maar maakt nog steeds nieuwe bladeren aan).
Ik ga hem denk ik morgen verpotten, want hij zuipt als een idioot en heeft een heel klein potje.
Komt wel goed! Ik heb de indruk dat ze best veel kunnen hebben.
Mijn kat had de bananenplant omver gegooid en heb de helft van de bladeren moeten afknippen omdat ze afgebroken waren. Zo zag de plant er in februari uit:
Haha, nou zo ziet mijn banaan er ongeveer uit 
Morgen maar even vertroetelen
Haha wauw! Dat je ‘m nog uit de pot kreeg 
Zo!! Die krijgt straks een groeispurt al de wortel weer wat ruimte hebben.
Ik denk niet dat het een albo is. Geen beestjes?
Ik zag dit laatst ergens, bleek mozaïekvirus te zijn. Ik ben er niet bekend mee, maar misschien helpt het je op weg.
Zijn hier ook orchideeën liefhebbers? 
Ik heb een paar dagen terug al mijn planten verpot en mijn maranta is nu al bezig aan een enorme groeispurt! Het waren allemaal zielige lichte kleine blaadjes met bruine puntjes en nu opeens zijn ze gigantisch met donkere tekening. Het is echt een chaos met al die grote blaadjes over elkaar heen!
En het balkon volgezet, ah moestuintjes in de vensterbank… kan niet wachten tot het gaat bloeien allemaal
Word echt zo blij van al het groen in de zon! Echt mijn geluksmomentjes van de dag als ik dat zie 
Mijn maranta maakt honderd uitlopers met bloemetjes en ik had ergens gelezen dat dat eigenlijk niet goed zou zijn? Moeten die stengels eruitgeknipt worden? Ik vind die paarse bloemetjes wel gezellig staan.