Hahaha oh oeps.
Ik ging net mijn calathea verpotten en die heeft dus allemaal knolletjes aan de wortels zitten. Echt nog nooit gezien, iemand van jullie wel?
Ja, hier slaan ze vocht in op! 
Mijn calathea doet hetzelfde met de bladeren, en is overdag ook een beetje treurig
Ik vind jouwe er niet heel treurig uitzien overigens. Op de 10u 's ochtend foto lijkt er aardig wat licht op te schijnen, is de standplaats misschien iets te licht?
Is het alleen dit type dat dit doet? Want ik heb 10 calatheas en dit is de enige die dit heeft!
Mooie plant en leuk krukje! Waar is dat krukje van?
Ik heb voor m’n verjaardag in juli een cactusje gehad en die heb ik van het weekend in een nieuw potje gedaan. Kwam er toen pas achter dat de bloemen er gewoon opgeplakt zijn?:’)
Wat een prachtige plant!
Hahaha wat
waarom dan? Is de hele cactus nep? Of alleen de bloemen?
De cactus is wel echt, alleen de bloemen zijn nep. Hahaha zo raar. Ook suf dat het kwartje na driekwart jaar pas valt aangezien de bloemen altijd volop in bloei staan.
Maar waarom zou je dat doen. Ik vind dit echt heel grappig en onlogisch.
“Wat doe je voor werk?”
-“neppe bloemen op echte cactussen plakken”
Even gegoogled. Blijkbaar deed Anna Nooshin dat werk: https://lees.bol.com/nl/article/interview-met-anna-nooshin :’)
Hebben jullie ook verstand van planten in de tuin? Ik wil graag een palmboom, we hebben een groot deel van de dag zon in te tuin. Iemand ervaring toevallig?
Ahh dat verklaart alles!
Krukje is van de kringloop dus heb geen idee sorry 
Ah jammer, goede vondst!
Wat een plottwist, ik had niet gedacht dat die naam in het plantentopic zou verschijnen
(maar ik ben ook weer niet echt verbaasd)
De kneusjesbox is net bezorgd. 1,5 week eerder dan hij zou aankomen. Zitten maar liefst 10 planten in.
Ik zat al 3 dagen te dubben want ik wil hem wel maar had geen zin in zo lang wachten (nogal een vicieuze cirkel), maar ik heb hem door jouw post toch maar besteld! Hij zal 8 mei binnen komen, maar ik hoop uiteraard ook dat die een stuk eerder komt.
Edit: nu de zelfbeheersing vinden geen nieuwe planten te kopen, wordt moeilijk want de winkel naast mijn huis heeft echt een supermooie plant met dieproze bladeren, echt prachtig.
Bij mij gaf ie 3 weken aan en had hem 3 dagen later al