Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb dit ook gehad maar bij mij kwam het door fietsen en dat ik daar altijd van ga zweten. Uiteindelijk zat het echt in mijn broeken, het was niet zozeer de flamoes die stonk. Heter wassen met wat azijn zou moeten helpen.

Vinger tussen de la gehad. Mijn nagel is letterlijk door midden. Ik krijg hem er niet af :sweat_smile:

Update: zo kort mogelijk gemaakt

10 likes

Auuuuuw ik voel je pijn. En dacht laatst ook nog te lezen dat je juist zo trots was op je lengte? Extra zuur dan!

1 like

Aaauw!!! Inderdaad zo kort mogelijk vijlen nu en misschien wat tape om je vinger doen? Zo’n pleistertape. Ik heb ooit mijn (kunst)nagel ook zo gebroken en die tape hielp wel

1 like

Haha jaa klopt! Goed onthouden. Denk dat ik ze binnenkort allemaal kort maak…

@Dommel bedankt voor de tips! Heb hem nu inderdaad zo kort mogelijk gemaakt en er een pleister om. Zou even kijken naar dat tape. Hopelijk groeit het snel uit…

1 like

Ieeeeh pijnlijk! Heb weleens gelezen over het repareren van nagels met een theezakje. Misschien helpt het

Hij is helemaal doormidden maar zit nog vast in het vlees. Denk dat geduld het enige medicijn is haha. Toch bedankt voor de tip!

1 like

Oh ik bedoel ook niet om je nagel te redden. Maar dat het hem misschien wat sterker maakt voor de tijd dat het moet uitgroeien en te voorkomen dat het gaat wiebelen :blush:

1 like

Omg mijn brein. Ik had echt even andere gedachten na je eerste zin.

43 likes

Ik at vanmiddag spicy noodles. Mijn mond stond in de fik. Maar deze avond mijn anus ook.
Holy shit.
Ik ben hier niet voor gemaakt.

6 likes

Ik heb een blarenpleister op een onderhuidse joekel geplakt! Dit is de huidige stand van zaken:

(Dit is trouwens mijn nek/schouder)

10 likes

Goede aanvulling wel, ik dacht in de eerste oogopslag dat ik naar een tepel zat te kijken :sweat_smile:

17 likes

Ik had dit van dierlijk eiwit ook, nu ruik ik naar olifant als ik kak.

Ik had blijkbaar een ingegroeide haar onder mijn navel. Heerlijk zo’n buiksnor

13 likes

Lijkt wel zo’n plastic kleding tag :joy:

6 likes

Ik ben ongesteld en draag als ik veel kramp heb niet mijn cup, maar wasbaar maandverband. Ik heb daar niet zoveel van, dus wissel dat niet iedere keer als ik moet plassen. Ik vind het zo’n naar gevoel als ik dan klaar ben en weer mijn onderbroek aandoe, dat het zo koud en nattig aanvoelt…

1 like

Update:
Echt teleurstellend. De pleister kleurt wit waar er wat vocht uitkomt, maar van pus is nog lang geen sprake. Helaas. :worried:

Hoe lang heeft de pleister erop gezeten?

Bij mij werkt het bij onderhuidse puisten nooit zo goed, maar juist bij open/rijpe puisten. Er moet een soort doorgang ofzo zijn voor de zuigende werking (klinkt dat logisch? :joy:)

1 like

Ik heb al een tijdje last van een soort korrels (?) bij m’n wimperrand. Ik gebruik geen mascara meer, alleen concealer op m’n oogleden maar dat is meer wat ik over hou van mn vingers dan echt een verse laag zeg maar. Ik haal ook elke avond netjes m’n make-up eraf. Weet iemand wat dit is? Ik hoop trouwens dat de foto in de spoiler niet te groot is. Zit op mn telefoon en kan dat niet inschatten haha

Samenvatting

afbeelding

Gerstekorrels?

1 like