Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oh Jesus, drie keer raden wie er voor het eerst in 5 jaar een schimmelinfectie heeft?
Ik wil echt zo ontzettend niet naar de Etos voor zoiets nu, ugggh.

1 like

Thuiswerken heeft voordelen : ik heb een dikke puist en daar zit nu dus een blaarpleister op :thumbsup:

Hoe heb je dat gedaan? Hier ook een baby met berg haha

Ik kan stijldansen. Nouja ooit een certificaat voor gekregen. Moest van mn ouders btw. Ik dacht dat mn vriend/date die goed kan dansen dat wel snel zou oppakken. Nou wat een lompe Harry zeg. Ik moet telkens zeggen hoe hij de meest basic houding (hoe je een vrouw moet vast houden bij welke dans) opnieuw uitleggen. Dit wordt geen hobby en we schaffen het maar gelijk weer af. Back to breakdance :joy:

Nee! Verkeerd topic haha.

2 likes

Ik heb vorige week action eeltsokken aangehad en ik was dat eigenlijk alweer vergeten…
Tot ik net tot m’n grote verassing onder de douche allemaal velletjes begon te verliezen.
Nu kan ik lekker pulken :grimacing:


afbeelding

5 likes

Nee haha. Vond het een beetje een prijzige tube voor iets wat niet direct nodig is. Het begint zelfs al een beetje uit zichzelf los te laten. Dus we hebben maar even geduld haha

Na deze foto gezien te hebben heb ik ze ook gekocht. Klopt het dat je echt helemaal niets voelt aan je voeten op de dag zelf? En heb je daarna ook dagelijks je voeten in warm water geweekt?
Als het echt heftig is, post ik ook een foto :grinning:

Ja klopt! Je voeten voelen misschien een beetje zachter aan dan normaal.
Ik ben te lui om ze elke dag te weken dus nee dat doe ik nooit, ik douche gewoon.
Na een paar dagen voelen ze een soort gek glad, alsof je huid al niet meer van jou is ofzo. Ik weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven.
Maar als je wel eens verbrand bent geweest en net voor je begon te vervellen dan weet je misschien wat ik bedoel.
Ik ben alweer klaar met vervellen, jammer :sob:
Pulk ze!

1 like

Ik ben net in het park gevallen op zo’n grindpaadje dat een beetje afliep :+1:.

Je kunt aan de schaafwond echt goed zien waar die grindsteentjes langs zijn gegaan haha😅:

23 likes

Auw auw auw😘
Lijkt bijna wel kunst!

2 likes

Ohhhhhh ziet er pijnlijk uit

Aaauw schaafwonden zijn zo pijnlijk! Heb je het gedesinfecteerd? Ik kreeg altijd zo’n spuitbus erop gespoten wat het straatvuil eruit haalde.

wow dit ziet er naaaar uit, succes met de komende dagen als het gaat helen ook :frowning:

@MevrouwMand @Opheliac @MACdonalds

Het vallen zelf viel wel mee qua pijn gelukkig. En nu ook wel, alleen soms ineens van die venijnige prikjes die je dan voelt haha. Ik werk vanuit huis dus kan de wond gelukkig goed laten ademen!

@Jumpsuit zo’n spuitbus heb ik niet in huis, maar ik heb hem toen ik thuis kwam direct onder de douchekop gehouden, zo’n 10 minuten. Volgens mij is al het vuil er nu wel uit!

6 likes

Oeh wat een wind. Succes met douchen!

Ik heb er vannacht een zalfgaasje en daaroverheen gewoon gaas gehad, op advies van mn schoonmoeder. Nu net gedoucht en wederom goed uitgespoeld. Het ziet er echt heeeel nasty uit nu, vooral als ik de foto wat inzoom.

Ingezoomd foto:

Samenvatting

10 likes

Love it
Heb je pijn?

1 like

Ja ik vind het zelf ook echt fascinerend om naar te kijken! Ja het doet wel pijn als ik mn knie een beetje moet buigen. Als ik er gewoon mee op de bank lig is het meer een constant irritant gevoel, maar niet echt pijn!

Wow! Schaafwonden zijn zo irritant :confounded: er komen wel altijd van die lekkere dikke korsten op :see_no_evil:

1 like