Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Woning te koop:

16 likes

Ik zou nachtmerries hebben als dat in mijn huis stond

2 likes

Ik krijg nachtmerries zonder dat het in mijn huis staat, maar alleen deze foto al. Of überhaupt van het bestaan van dit object. Waaaarom?

Wtf ook die kabels linksboven??

3 likes

Hoe werkt dit? De ultieme zit schoenen

2 likes

Ik snap niet hoe dit soort bedrijven bestaan, is het een sport om dit soort weird shit te maken als reclamevorm? (Het wordt nu namelijk gedeeld). Of zijn ze serieus? Want willen ze hier uberhaupt wel aan verdienen? Is hier een markt voor? Ik snap het niet🤔

Margiela maakt verder gewoon normale (of in ieder geval wel draagbare) zij het kneiterdure kleding en schoenen, dus denk dat dit voornamelijk een soort marketingstunt is

2 likes

HUH hoe groot zijn die schoenen??? Haar voeten zitten er volledig los in :sob:

2 likes

Hee zijn dat niet de trouwschoenen van Bonnie? :laughing::laughing:

5 likes

Margiela is gewoon een groot modehuis en deze schoenen komen uit hun 1996 show, waar ze met tape aan de voeten van de modellen vastzaten (@Taichung ). Dit soort dingen zijn vaak niet perse (alleen) een marketingstunt maar ook een een conceptueel ding/iets waar de ontwerper iets mee wil zeggen. Ik ken deze collectie niet dus durf niet te zeggen wat hier het idee was maar kan je verschillende dingen bij bedenken natuurlijk. Iig niet bedoeld om veel van te verkopen, daar is de ready to wear collectie voor.

20 likes

Huh wie?

1 like

Een influencer die vorig jaar (?) ging trouwen en toen werd er uitgebreid in het influencertopic besproken dat het echt niet kon dat ze deze sandalen in het wit onder haar trouwjurk droeg.

Ik kwam dit net tegen op de rietveld academie eindshow haha

(durf hiervan ook niet te zeggen wat het idee was)

3 likes

Het lijkt wel de Rode Schoentjes van de Efteling. Maar deze kunnen waarschijnlijk niet dansen

5 likes

Ik kreeg op instagram een advertentie voor deze vintage website, de eerste advertentje foto was deze grijze trui vol vlekken. Dus ik dacht nog misschien is het een soort rage bait verkoop techniek. Maar er staan echt heel veel truien op die website vol vlekken. Wie koopt dit???

1 like

Ik krijg telkens deze reclame, lekker prijsje ook wel.

8 likes

De styling van brei tijdschriften zijn vaker verwonderlijk. Maar
hoezo draagt ze een korte broek over haar spijkerbroek?

10 likes

Hahahahaha wat is dit joh :joy: Alsof je de makers ChatGPT een slechte prompt hebben gegeven :joy:

2 likes

Of een vijfjarige die de styling heeft gedaan

1 like

Doet me denken aan de styling vroeger in de Tina enzo, daar kregen die meiden ook altijd super rare combinaties aan om maar zo veel mogelijk kleding te kunnen adverteren :rofl:

5 likes