Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Maar ze is een supergoeie actrieze

2 likes

hahah jezus
zo tenenkrommend…

dat je toch zoveel geld ermee kunt verdienen

1 like

Hhahha is ze in de war en denkt ze dat het een fotoshoot is

1 like

Hahahah oh wat erg, plaatsvervangende schaamte

1 like

Hahaha ben je één van de mooiste vrouwen op aarde, kom je zó ongemakkelijk sexy over op beeld. Ik zei ook tegen m’n vriend: ‘je zou haar met deze dansmoves maar op je bed vinden bij thuiskomt, dan ga je toch helemaal stuk’

2 likes

Oja ik kende dit ook helemaal niet ahahha

Dit is toch zo’n blouse dat je onder je dirndl draagt? Dus een onderdeel van de jurk zeg maar (dat uitsteekt). Of werd dit gewoon verkocht als croptop. Wie weet is Oktoberfest wel de nieuwe zomertrend :crazy_face:
Edit: oh wow ik zie dat dit al een ‘oude’ post is, maar lees nu pas bij

Dit is echt zo’n topic dat ik eens per maand open en dan weer helemaal in een scheur lig :crazy_face: dus sorry voor de verlate likes allemaal maar ik heb genoten

2 likes

Probeert ze weg te lopen?
Doet ze aan langlaufen?

Zo houterig is Doutzen. :joy:

5 likes


what are thoseee…

Dit vond ik bij de baby hoek op ali

9 likes


Ik word echt ongemakkelijk van deze foto? Ff wat verf in je ogen.

2 likes

Leuke binnenkomer!

2 likes

Ah shiiit echt? En ik maar denken dat het een vreemde foto was :woman_shrugging:

Ik ren meteen naar de supermarkt. Ziet er superlekker uit, die moorkop.

37 likes

Ik wilde net typen: wat ziet die moorkop er raar uit Hahahah :joy:

Niks tegen kolven (alle respect voor vrouwen die dat kunnen), maar zie je jezelf al zitten op kantoor?

5 likes

Tenzij ze willen aantonen dat het jurkje handig is voor het borstvoeden? Net zoals borstvoedingstops.

Hahah ik vraag me dan echt af of het haar eigen baby is of zo’n modelbaby. Ik hoop dat eerste :laugh:

1 like

Haha sorry beetje off topic wellicht.maar van waar is deze jurk? :stuck_out_tongue:

19 likes