Het wtf-is-dit-voor-verkoopplaatje? topic

Welke is dit? De Otto? :laughing:

1 like

Hier kwam ik laatst ook achter: dat oubollige seniorenkleding (“uit het jaar 0”) hedendaags ook gewoon ontworpen, geproduceerd en verkocht wordt. :rofl: Ik vind het aparter dat er zo’n jong model voor wordt gebruikt haha

1 like

Ik weet niet meer wat t was. Geen otto ofzo haha, ik had er nog nooit van gehoord.

1 like

Vleit is inderdaad gewoon de derde persoon van vleien (hij/zij/het vleit klopt dus, want ik neem aan dat hier het kledingstuk wordt bedoeld). Maar ouderwets is het wel ja.

Edit: ‘de figuur’ klopt dan weer niet, dat is toch echt ‘het figuur’.

Denk Witt of Peter Hahn, haha. Mijn moeder kreeg ook altijd dit soort boekjes.

Oh nu moet ik weer denken aan die dikke H&M en Wehkamp kledinggidsen van vroeger

Ik vind dit best een leuke jurk? :joy:

1 like

Ik dacht dat het zon flesopener was

ik vraag me nu af hoe dat eigenlijk een ding geworden? misschien dat je die ergens bestellen ofzo en iedereen dacht yes doen we

4 likes

Te letterlijk uit t Engels vertaald, van flattering

1 like

Ja Witt was t inderdaad!

2 likes

Zara blijft de lat hoger leggen

19 likes

15 likes

Au m’n rug, is mijn enige gedachte bij dit plaatje :sob:

3 likes

Deze kleding combinatie op de bijenkorf site :woozy_face:

Ik heb langgg geleden een keer gesolliciteerd als bijenkof website stylist maar ik ben afgewezen hahaha, ik kan het toch wel beter dan dit :poop:

22 likes

HAHAHA dit is echt hoe ik als 10 jarige outfits maakte en bij elkaar verzon.

2 likes

Zag dit op shein en ik heb veel vragen

12 likes

Bristol blijft me verbazen

19 likes

Huh, maar ze hadden maar één kans met deze foto. Vlak hierna is de meid in het water gevallen, en zou ze weer de make-up in moeten. Of heeft de fotograaf snel de camera erbij gepakt toen ze per ongeluk in het wat viel? Of is het photoshop? Zo veel vragen!

2 likes

Hahaha ik had precies dezelfde gedachtes bij het zien van deze folder :joy::joy: zoveel vragen

1 like

Nou dit is anders ook niet echt een goeie foto :’) Ik denk dat ze serieus maar één kans hadden en dat dit het geworden is :grimacing: Ze kijkt ook een beetje angstig

5 likes