Jongens het is niet nodig om hier ernstig op in te gaan hoor
Jij plaatst de foto?
Om mee te lachen, niet om te analyseren.
Misschien ff onherkenbaar posten?
Oh ja, niet bij stil gestaan… telt dit ook als zij sowieso deze foto’s openbaar (vinted) maakt?
Heb het iig verwijderd, geen zin in gedoe
Ik zou nachtmerries hebben als dat in mijn huis stond
Ik krijg nachtmerries zonder dat het in mijn huis staat, maar alleen deze foto al. Of überhaupt van het bestaan van dit object. Waaaarom?
Wtf ook die kabels linksboven??
Ik snap niet hoe dit soort bedrijven bestaan, is het een sport om dit soort weird shit te maken als reclamevorm? (Het wordt nu namelijk gedeeld). Of zijn ze serieus? Want willen ze hier uberhaupt wel aan verdienen? Is hier een markt voor? Ik snap het niet🤔
Margiela maakt verder gewoon normale (of in ieder geval wel draagbare) zij het kneiterdure kleding en schoenen, dus denk dat dit voornamelijk een soort marketingstunt is
Hee zijn dat niet de trouwschoenen van Bonnie?
Margiela is gewoon een groot modehuis en deze schoenen komen uit hun 1996 show, waar ze met tape aan de voeten van de modellen vastzaten (@Taichung ). Dit soort dingen zijn vaak niet perse (alleen) een marketingstunt maar ook een een conceptueel ding/iets waar de ontwerper iets mee wil zeggen. Ik ken deze collectie niet dus durf niet te zeggen wat hier het idee was maar kan je verschillende dingen bij bedenken natuurlijk. Iig niet bedoeld om veel van te verkopen, daar is de ready to wear collectie voor.
Huh wie?
Een influencer die vorig jaar (?) ging trouwen en toen werd er uitgebreid in het influencertopic besproken dat het echt niet kon dat ze deze sandalen in het wit onder haar trouwjurk droeg.
Ik kwam dit net tegen op de rietveld academie eindshow haha
(durf hiervan ook niet te zeggen wat het idee was)
Het lijkt wel de Rode Schoentjes van de Efteling. Maar deze kunnen waarschijnlijk niet dansen