Hippe huizen checklist

Gouden/messing kandelaren
Ronde tafel
Marmeren accessoires
Kralenketting uit Bali op het dressoir

2 likes

Dus wij zijn vet hip!!!

2 likes

Oh en ook een poster wall van desenio of junique!

1 like

De grijze hoekbank!
En bonuspunten als je er okergele kussentjes oo hebt.

1 like


7 likes

Is die niet een beetje op zijn retour? voelt hem onder kont

2 likes

Ik vind bijna alles in dit topic mooi. Moet ik nu verhuizen naar het impopulaire meningen topic? Ik heb trouwens ook nog een grijze hoekbank. Niet van de leenbakker.

6 likes

Ik vind veel dingen die hier genoemd worden ook mooi! Zoals een okergele bank en de jaren 50 kastjes. Helaas heb ik beide niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: ik heb dit bericht per ongeluk als reactie op jou gedaan, sorry!

1 like

Van die felgekleurde ‘oude’ oosterse tapijten

4 likes

Hahaha geen idee! Maar ik heb hem ook en ik houd ervan! :grin:

  • Platenspeler
  • Wereldbol met lampje erin

Al die industriële lampen

2 likes

haha, ik heb het ook, of wil het nog dus gaan kopen no shame in your game

1 like

Ik heb hier helemaal niets van (niet dat dat zoveel zegt, ik woon in een bemeubeld appartement, dus de enige meubels die ik zelf bezit, zijn een boekenkast en een matras, haha), maar ik herken dit ook niet bij m’n vrienden en omgeving? Wel heel herkenbaar bij influencers en YouTubers.

Jij bent toch Vlaams? Zijn Nederlanders niet gewoon veel meer geneigd om trendgevoelige spullen te kopen?

1 like

Ohja, dat wilde ik nog in m’n post zetten :joy:. De vraag of andere Belgen hier wel veel spullen van hebben/in hun omgeving zien.

1 like

Oh daar ben ik nu ook benieuwd naar! Wist helemaal niet dat daar misschien verschil in zit, geeeeinig!

1 like

Natuurlijk niet de stalendeur (of look-a-like) vergeten!
(Die wij overigens ook krijgen, but I love it haha!)

2 likes

Haha die halve oudroze muur heb ik! No shame maar idd echt een typisch geval voor dit topic!

1 like

Visgraat pvc

2 likes