Hippe huizen checklist

Die smiley is echt een scam. Ik heb die kleine gekocht en in de winkel zeiden ze niet dat die na 10 min automatisch uitgaat. Als ik dat had geweten had ik hem nooit gekocht

1 like

JA DAT HEB IK DUS OOK! grrrrrrrrrrrr

1 like


Dit soort 3D kunst

3 likes

Ik heb geen hip huis, maar vind die eerste poster wel heel leuk. Waar heb je deze foto vandaan?

1 like

Google haha, volgens mij kwam deze van amazon of etsy. Ik zou even reverse image search proberen!

Die had ik al geprobeerd voordat ik het vroeg, maar ik zal nog even een paar andere gebruiken. Dankje!

Hahahaha zo waar, busted:

Ik hou zelf niet van dit soort posters (had mijn vriend al hangen) maar erger me er ook niet aan omdat het zo nietszeggend is.

2 likes

Ja echt hotelkunst haha, zo non offensive maar ook niet boeiend.

Vind sowieso heel veel huizen zo onpersoonlijk, alsof het AirBnBs zijn. Snap ook nooit dat mensen dingen als vazen, kunst, beeldjes etc kopen bij grote winkels en ketens, is toch ultiem saai en nietszeggend?

6 likes

Vloerkleden in organische vormen (vooral beige of wit)

Zo’n soort kast (vind deze trouwens wel leuk)

Op Insta is dit nog steeds hip.

3 likes

Hotelkunst vind ik inderdaad echt spot on!

Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens want ik denk dat bijvoorbeeld vazen of bepaalde beeldjes van grote winkels en ketens prima kunnen passen in een heel persoonlijk interieur. Moet alleen wel een goede mix zijn. En dat geldt voor alles denk ik wel.

2 likes

Ja die random houtblokken of rieten waaiers die dan op de vensterbank of in een kast staan verbaas ik me ook altijd over! Zon groot nutteloos object wat gewoon een beetje ruimte in staat te nemen.

image


Dit soort

1 like

Eigenlijk vind ik dat voor alles m.b.t. een interieur gelden. Een mix van duur, goedkoop, tweedehands, handgemaakt, massaal geproduceerd, oud en nieuw vind ik het leukst.

1 like

Ik zou dan toch liever voor de kringloop of een antiekwinkel gaan of iemand die het zelf maakt.
Maarja ieder z’n eigen ding ofc

Krabpalen en kattenattributen verpesten sowieso elk interieur maar dit soort hippe versies ervan zijn helemaal om te janken





Walgelijk

4 likes

Geen eettafel maar een eetbar met hoge stoelen. Onbegrijpelijk. Wat doe je jezelf aan?!
(Toegegeven, ik zie het niet vaak maar wel vaker dan ik zou willen)

4 likes

Ja sowieso is het eten aan je keuken helemaal terug. En ik vraag me echt af waarom want ik ga ook in horeca echt nooit vrijwillig aan zo’n hoge tafel zitten, laat staan in mn eigen huis

3 likes

Aan zo’n bar zitten bij de keuken met een glas wijn in je hand en kletsen terwijl de ander kookt: geweldig

Alles van gewoon eten tot uitgebreid tafelen: nee dankje normale lage tafel alsjeblieft.

9 likes

Sowieso alles in die stijl: dat lelijke mango hout, zwarte ijzeren poten, lelijk bruin nepleer op de stoelen. Gatver.

3 likes