Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet tijdens koningsdag. Ik was volledig non-life en wilde eigenlijk niks meer met mannen te maken hebben. Toch werden we naar elkaar toegetrokken als magneten (terwijl hij echt alles behalve het type man is waar ik normaal op val). Ongegeneerd staan tongen en dansen. Volgende dag was ik eigenlijk al vergeten hij hij eruitzag… Toch ingestemd met een date en voor ik het wist was ik zo knetter verliefd zoals ik alleen uit films en boeken kende : )

7 likes

Ahh leuk verhaal! Net een film! Maar was jouw vriend geen Argentijn? Een Argentijnse vriendin van mij heeft een work&holiday gedaan in NZ dus misschien toch eens navragen?
(Als je wil dat ik dit weghaal ivm privacy, let me know!)

1 like

Oh wow, wat weinig mensen, dan heeft die vriendin van mij heel veel geluk gehad. Geniet in ieder geval van het weerzien binnen 3 weken en wie weet kan je daarna elkaar ergens in Azië meeten!

2 likes

Ik heb mijn vriend leren kennen op de dag van mijn verjaardag op een drum n bass feestje :relaxed:

1 like

Mijn vriend en ik kennen elkaar ook van een datingapp; Badoo. Inmiddels alweer bijna 3 jaar samen :slight_smile:

1 like