Hoe koud/warm is het nu in je huis?

26 graden maar wel met een lekker windje! Dus goed te doen.

Hier binnen wil het dus echt niet afkoelen. Alles open wat open kan en nog 30,5

Ik ben net pas thuis na een aantal dagen weg te zijn geweest, ik begon een uur geleden op 33,5 en inmiddels is het 30,5. Fingers crossed dat het nog verder afkoelt…

28

Afkoelen gaat nu wel goed hier, zit nu op 23 graden! Was eerder vanavond nog 30.

1 like

Wij zitten inmiddels op 26.5 en het was 32, dus koelt goed af. Hopelijk boven ook :slight_smile:

22 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Beneden 30 sinds ander half uur was 32 en boven het zelfde terwijl het buiten heerlijk voelt. De warmte blijft in huis hangen in de winter heel fijn hoeft de verwarming niet elke dag aan maar zomer :sob: .

27.4 :tada::tada: Zoveel beter dan 32 graden.

24,5 hier!

Nog steeds 28.5… ik heb het zo warm binnen. Het koelt gewoon niet af (alles open gezet de hele nacht). Wat kan ik doen :sob::sob::sob:

Hier is het nog 30,5. Waarom koelt het zo langzaam af? Ik was ook veel weg, dus heb niets open kunnen zetten het grootste deel van de tijd. Ik zet de ventilator maar weer aan naast mijn bed.

Gelukkig van 29 naar 26 gegaan, in de woonkamer, maar kouder lukt even niet. Had ik maar een raam dat open kan in m’n slaapkamer :sleepy:

20,5. Wel met airco aan sinds 08:00.

De nacht van zaterdag op zondag was het zelfs afgekoeld tot 18 graden. :hushed:

2 likes

27 graden volgens de thermostaat.

Nog steeds 26 graden, de warmte raakt hier gewoon echt niet buiten

28.5, alles staat open maar die klote hitte blijft gewoon. Ik raak er echt gefrustreerd van. Ik kan mij 's ochtends amper normaal opmaken of het zweet staat al op mijn bovenlip.

27.6

23.5

1 like

22,5, door de koele nacht is het huis gelukkig flink afgekoeld.

1 like