Hoe koud/warm is het nu in je huis?

Beneden 26, maar boven wel een aantal graden warmer. En heb plat dak en enorme ramen waar de zon nog een paar uur op staat, dus dat loopt nog wel op.

hebben jullie allemaal thermometers ofzo? geen idee hoe warm het hier is maar ~surprise~ de zonwering werkt best wel dus niet boven de 30 gok ik

1 like

Ding naar buiten werkt niet meer maar boeit me ook niet, staat ook wel op mijn telefoon.

33.5 :frowning:

28.5 vies warm dus

ah wauw ja een thermometer vind ik echt iets wat mijn opa en oma hebben, zo lekker ouderwets net als een regenmeter ofzo
of je kunt natuurlijk ook een thermostaat hebben waar het dan op staat! bedenk ik me nu

Ik vind het ook niet mooi haha maar ik woon in een pand waar het 's winter behoorlijk koud kan worden dus was wel nieuwsgierig hoe koud haha. (En dat kan soms 8 graden zijn) Was toch gratis. :smiley:

Ja is ook wel interessant eigenlijk. Misschien wil ik er ook wel eentje! Die ook droogte kan meten.

We hebben er ook Ă©Ă©n voor werk gekocht omdat het altijd ZO heet was zodat we meldingen kunnen maken bij de arbodienst. Werd vandaag nog door hen gebeld overigens om te verifiĂ«ren of het ‘klimaatprobleem’ nu opgelost was (ja - het was de hele dag een heerlijke 19 graden :smiley: )

Wij hebben zo’n Toon ding. Daar staat ook de temperatuur op.

1 like

Wow zoveel medelijden met al die temperaturen :scream: Ik zeurde laatst in het waar erger je je aan topic dat ik nooit zonlicht in m’n slaapkamer heb, maar nu zooo blij. Het is denk ik 22/23 graden ofzo

Het is nu opgelopen naar 34 graden het is zes uur geweest wat is dit

28 graden

24,1°C

Te warm naar mijn zin, maar ik besef dat ik hier heel blij mee moet zijn.

27 graden!

27.8 graden

31 nu

26,5. Valt me nog mee gezien de zon de hele middag en avond op het raam staat.

25.0 graden, boven wel warmer. Maar gelukkig hebben we in de slaapkamer 2 ramen die we tegen over elkaar kunnen openzetten. En ons bed staat recht onder het dakraam. (Onpopulaire mening coming through: ). Ik vind het echt chill om te slapen met dit weer!

Vanmorgen 31. Nu 29. Met de ventilator op me gericht is het wel redelijk uit te houden, maar de was ophangen was een marteling :sweat_smile: