Hoe koud/warm is het nu in je huis?

gewoon even een pan met aardappels buiten zetten, zijn ze zo gekookt

11 likes

Hahahaahahaha

Het is hier 26.5. Ben blij dat ik een paar dagen bij mijn vader op bezoek ben. Mijn eigen huis zal wel 5 graden warmer zijn.

32 graden beneden en net is de ventilator kapot gegaan :sweat_smile:

29 graden. In mijn eigen huis moet het ondragelijk zijn, dus ben heel blij met 29 bij m’n moeder

27,5, maar als ik me gewoon niet beweeg, gaat het wel.

30 graden :sleepy:

24 graden, zo blij mee!

1 like

31 maar het regent nu dus hopelijk koelt het wat af

Heldin.

29.5 graden beneden. Boven vast nog wat warmer. Wordt weer een heerlijke nacht. :sweat_smile:

27 graden :no_mouth:

28.5

32 graden :sweat:

Vandaag de ramen dicht gehouden. Misschien toch maar openen in de hoop dat er ergens een koel briesje binnenkomt (dromen mag).

32,5. Blij dat ik zo naar m’n werk (met klimaatbeheersing :tada:) mag. Maar zie nu al op tegen die 30 seconden naar de auto lopen en wachten tot het daar weer koel wordt mbv de airco :sweat_smile:

31 graden :pensive:

Oh man, als ik dat zo hoor, heb ik nog geluk met mijn 28 graden.

31 :tada:

32.3. Kutzooi en de kat is nu in mijn kamer en is bang voor de ventilator. Maar denk dat ik hem wel aanzet, ze vlucht dan denk ik naar het wasgoedhok en daar is het ook koeler.

Edit: Ze lijkt het wel te accepteren nu, ze hoeft er niet langs te lopen. Misschien beseft ze wel hoe chill (letterlijk) dat ding is. Ze kijkt af en toe wel beetje verschrikt maar ze rent niet weg. Ze ligt wel zo dat de wind haar nog net bereikt volgens mij.

29 graden. Vind t vooral zielig voor de hond die skat