Hoe oud ben jij?

  • Jonger dan 20
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ouder dan 35

0 stemmers

Was hier benieuwd naar! Had jonger/ouder wel op volgorde gezet, maar hij zet deze onderaan… sorry!

1 like

ehmmm hoezo ben ik ineens de oudste?! Dertigers, verenigt u!

2 likes

Ik ben nog 2 weken 25, maar wilde al bijna 26 stemmen haha

1 like

Heeeeuuh we zijn tot nu toe in de meerderheid :sunglasses:

Zo, vind het bijv best confronterend dat bijv. @Ohappyday en ik even oud zijn! Jij bent in verwachting toch? Voel me nu ineens heel onvolwassen :redface:
Kinderen is voor mij niet of iets voor ‘als ik later groot ben’. Maar ik ben al gewoon groot! Er zijn super veel mensen van mijn leeftijd die een kind hebben/krijgen.

2 likes

Ja, klopt. Maar dat iemand in verwachting is dat betekent toch niet direct dat iemand die geen kinderen wil/het iets voor later vindt, onvolwassen is? Althans, vind ik niet. Ik ben ook echt al heel lang samen met mijn vriend en we wonen ruim 3,5 jaar samen! Dus voor ons was dit de ‘logische stap’. Ik heb heel veel mensen in mijn omgeving die even oud zijn en aan al die dingen nog niet moeten denken. Denk dat ook afhankelijk is van het leven wat je leidt!

1 like

Lieve reactie!
In mijn hoofd ben ik nog gewoon 18 jaar haha, en ‘kan’ een kind nog niet.
Maar dat is helaas niet de realiteit haha, we kruipen gewoon al naar de 30.

2 likes

Nog ekkes 27, 12 juni word ik 28

Maar dat is het ook! Onze leeftijd heeft zo die tweesplitsing. De ene moet nog niet denken aan huisje/boompje/beestje en de ander wel. Ik denk soms ook wel: ‘shit. Hoe dan? Ik ben nog zo’n jonkie’. En dan besef ik dat we richting de 30 gaan :stuck_out_tongue_winking_eye: dus ik toch wel volwassen ben of moet worden.

4 likes

Haha ja precies dat!

2 likes

Kunnen we ook aantallen zien ipv alleen percentages? Snap wel dat je de avatars kan tellen, maar dat is (als meer mensen gestemd hebben) niet zo handig meer :nerd_face:

Ik ben boven de 35 maar ik voel me ook nog steeds 19 en of ik maar ‘de volwassene’ speel. Totdat ik in de spiegel kijk natuurlijk haha maar je ware leeftijd gaat een stukkkk harder dan je gevoel.

7 likes

oke, dus de oudste keus is boven de 35,
is er een max hier? dat mijn account vanzelf op houdt te bestaan zodra ik 40 word? :blush:

man man, ik voel me echt niet zo oud! te erg dat er al twee zwagers 50 zijn geworden.

1 like

Volgend jaar word ik 30 :scream:

Ik vind het iets te leuk dat ik 26 kan stemmen. Word over paar weken 27 namelijk.

  1. Grappig dat hier het gemiddelde best hoog is, kreeg het idee dat op het oude egf veel meer jonge mensen zaten!

Omg tot nu toe ben ik de enige onder de 20 D:

Ja maar volgens mij kwam dat voornamelijk door het beutyblogtopic.

1 like

Da’s waar. Moet wel eerlijk zeggen dat ik al maanden niet meer in het beutyblogtopic heb gekeken.

Word je bijna 20? Ik ben nu 20 maar volgens mij schelen wij niet zoveel hoor