Super leuk! Opruimen is ook heel chill als ze het kunnen, maar kost inderdaad wel tijd. Maar samen bezig zijn is gewoon super leuk al. Die van mijn houdt van taakjes, dus ze vind dat fantastisch.
De selfie, is al even geleden voor mij. Maar ik heb haar in zit gevraagd en ging ik op de grond met mijn rug voor haar zitten. Dan een hoge beloning, en met je hand naar achteren over je schouder en dan ze proberen te lokken. Mijn kon al pootjes op, dus ik vroeg de pootje op. En dan direct belonen als ze 1 of 2 pootjes op je schouders zetten. Dan een snoepje achter je weggooien, commando vrij, zodat ze even uit de positie gaat en dan weer herhalen. En zo bouw je uit en op. Dus als ze pootje op heeft even wachten met beloning om de duur op te bouwen. En de hoge beloning weer afbouwen. En dan ook je telefoon gaan introduceren en de duur nog langer opbouwen. Mijn heb ik ook koppie aangeleerd, dat ze dr kop op iets moet leggen, dus die legt ze dan op mijn schouder. Kus op de wang is ook leuk. Genoeg variaties. Als ik op de knieën ga nu weet ze precies wat de bedoeling al is. Mijn beste selfies zijn nu met haar… 
We zijn nu bezig met springen in mijn schoot omdat hopelijk te gaan toepassen in mijn armen en op mijn rug als ik voorover sta. Samenwerken is gewoon het leukst om te doen… Dus have fun!