Wat een lieverd zeg! Mijn hond vond de bench ook echt verschrikkelijk. Heel rustig aan opgebouwd. Deurtje dichtdoen en erbij blijven zitten totdat hij gaat liggen en slapen. Zodra hij wakker is ook weer snel eruit laten en langzaam uitbouwen.
Moet eerlijk zeggen dat mijn hond nooit echt fan is geworden van de bench. ‘s Nachts gaat prima maar overdag ben ik rond de 5 maanden tot iets van 1,5u gekomen, alleen toen besloten de bench de deur uit te doen overdag. Hij was goed zindelijk en voelde zich ook thuis. Heb ook veel hulp gehad van de puppy trainers met tips, dat was ook fijn! Alleen laten vindt hij wel nog steeds best lastig… ben nu methode met de koektrommel aan het oefenen. Dat gaat heel goed gelukkig! Kan meer info hierover geven als je wilt
En super rot dat je uit elkaar bent gegaan. Ik ben nog samen met mijn vriend, kans is helaas vrij groot echter dat dit tzt ook uit gaat door verschillende toekomstvisies. Dit wist ik wel al toen we de puppy kregen dus ook echt afgesproken dat hij bij mij blijft, mochten we uit elkaar gaan. Ik doe nu echter ook al alles qua uitlaten, voeren, opvang etc dus weinig verschillen. Zorg vooral voor een goed vangnet! Dat helpt echt
Geniet ervan, ze worden zo snel groot