@Bailey @Ludo @Camomille @Bertha @anon4388265 bedankt voor de tips!
De planten staan nu hoog of achter hekjes, dan zien we wel of hij er aandacht geeft of niet.
@Bertha mijn vriend werkt nu fulltime thuis. We hebben een dagopvang gevonden voor onze hond, in de buurt van mijn werk (10 minuutjes rijden). Daar gaat hij eerst 1 dag in de week heen, en als het nodig is 2 a 3 dagen in de week (mocht mijn vriend op locatie mogen werken).
In de vakanties (ik werk in het onderwijs, dus 12 weken) ben ik dan lekker heel de dag met Argos thuis.
@anon18225511 het is een Engelse Springer Spaniel, van de jachtlijn. Dus je zat zeker in de buurt!
Super leuk dat jouw pup nu geboren is! Hopelijk mogen jullie snel gaan kijken. Ik vond het aan de ene kant lang duren 2 maanden, aan de andere kant vliegt het om! 
Wij starten nu met opti-life (versele laga), omdat hij dit bij de fokker ook kreeg. Het klinkt in ieder geval als een goede brok. Onze fokker is jager, zijn vrienden ook, voeren allemaal dit merk omdat het een heel complete brok is waar ze voldoende energie uit halen voor de jacht.
Er is ook een light-variant voor de wintermaanden/maanden dat je niet jaagt met de hond.