Hondentopic

Heb soms wel spijt omdat ik eigenlijk een hekel heb aan fel blauw. Maar heb ook een hekel aan oranje dus opzich maakt t ook niks uit :joy:

1 like

Wat een schatjes allemaal!


Bij deze de mijne, fijn dat t members only is, anders had ik never een foto geposted :grinning:

26 likes

Oh wat een leuke honden allemaal! Mijn lieve hondje is helaas een tijdje geleden overleden en ik mis het hebben van een hondje zo. Maar ik heb nog een konijn los in huis lopen en daar durf ik geen puppy bij te zetten. Mijn vorige hond was een beetje een sul dus dat ging goed maar ja, een puppy is een ander verhaal.

Hier ook een konijn, en bij de eerste pup moest ze er heel erg aan wennen, was zelfs een beetje jaloers, maar echt problemen zijn er nooit geweest. Inmiddels zijn het goede vriendinnetjes. Bij de tweede pup vond ze het allemaal wel best.
Intussen woont ze buiten bij onze andere konijnen, maar ze hebben alledrie geen enkel probleem met de honden.

Mijn buren hebben sinds eergister een 7-weken oude puppy. Super schattig hondje! Alleen heb ik het idee dat ze totaal de verkeerde verwachtingen hebben. De buurvrouw klaagde al over dat ze nog geen uur alleen thuis kon zijn zonder te piepen (duh!!!) en op het tapijt had geplast. Ook zag ik net dat ze aan het hardlopen was mét puppy , in full on hardloopkleding dus dat zal niet 1 rondje van 1 minuut zijn geweest… Ik moet er wel wat gaan zeggen he? Vooral het hardlopen… dat kan echt nog niet zo jong!

1 like

Ohh arm hondje. Denk dat die puppy je dankbaar is als je er iets over zegt haha

2 likes

Agossie, ja dat hardlopen, zeker iets van zeggen! Beestje is nog in de groei, dat kunnen die botjes en gewrichten nog helemaal niet aan. Ook met een hond moet je dat opbouwen…

2 likes

Ja dat kan echt niet! Jeetje, ik voelde me al schuldig dat ik 'm in de eerste week even 15 minuten alleen moest laten omdat ik iets beneden moest ophalen. En dat hardlopen kan al helemaal niet zo jong…

Echt he! Ik kan er gewoon niet bij dat je een pup neemt en je niet enigszins verdiept in het grootbrengen ervan :rage: als ik haar weer tegen kom zal ik haar wat tips geven zonder te betweterig over te komen…

4 likes

Heerlijk he, zo buiten met de hond(en)! Is die van jou ook zo’n zwem fanaat?
En wat fijn dat je lekker op het terras kunt zitten samen met Georgie. Dat lukt bij ons met Max nog niet echt :smile:, te onrustig. (Tips zijn welkom!)

Wij hadden zaterdag een wandeling met alle pups uit het nest. Was zo ontzettend leuk! Mooi om overeenkomsten en verschillen te zien.
Max vond het prachtig, hadden de rest van de dag geen kind meer aan m :wink:.

14 likes

Zwemfanaten niet echt. De ene gaat alleen het water in als we met een groep honden zijn en minstens de helft gaat ook in het water, de ander is er wel nieuwsgierig naar, maar gaat niet verder dan tot waar hij kan staan.

Dit vind ik echt stoere honden!

1 like

hahahahahahahahahhaa mijn hond zoekt altijd een stokje en dan gooit hij die in t zand en gaat dan graven en zoeken en weet ik wat… en ik maakte net wat foto’s en bekeek ze en stond te huilen van het lachen

34 likes

:joy::joy::joy: wat een hoofd!

1 like

Hahahah perfecte timing! :joy:

@Bertha hahaha geweldig

1 like

Zoekplaatje :sweat_smile:

13 likes

Hahaha zo leuk die foto, zo had ik laatst deze!

je moet denk ik wel inzoomen maar ik moest hier ook echt om lachen.

En zo ligt ze nu te chillen in een streepje zon haha

18 likes

Haha heerlijk die debiele foto’s! Sowieso altijd leuk om al die foto’s te kijken :slight_smile:
Ik kon niet zo goed kiezen, dus even in een spoiler (als dat lukt)

Foto's

26173006

18 likes

Geweldig die foto’s!