Huilon

Helemaal huilon als je er per ongeluk op gaat staan omdat je dat stomme doorzichtige kapje niet ziet liggen

6 likes

Moe zijn en naar bed willen, maar 0 zin in het hele riedeltje ervoor (make-up afhalen, tandenpoetsen etc.) dus dan maar op de bank blijven liggen en uitstellen.

10 likes

Denken dat je morgen op school om 10:30 begint, maar dat je voor de zekerheid nog even dubbelcheckt en dan ziet dat het 08:30 is :sob:
En ik was expres niet op tijd naar bed gegaan omdat ik dacht dat ik morgen lekker een beetje kon uitslapen.

Ik was pompje in nieuw foundation flesje aan het zetten maar m toen per ongeluk omgestoten over mijn witte pantalon :sleepy::sleepy::sleepy:

ik haal net een doekje met kwastenreiniger over mn gezicht… goedemorgen

3 likes

Moggæ, zit je huid er nog op?

Vorige week nam ik een slok direct uit een pak sojamelk. Hij was bijna leeg, dus ik dacht ik drink zo even die grote laatste slok met een vaartje(!) mn mond in… Zaten er FUCKING BROKKEN SCHIMMEL in en heb ik 10 min staan kokhalzen boven de gootsteen. Er rolden zelfs een paar traantjes over mn wangen door hoe erg ik walgde. Letterlijk huilon.

21 likes

Over 9 uur zit ik in de tentamenzaal te huilon

Ik wou zo graag een kitten maar nu heeft hij mij om half 5 wakker gemaakt op te spelen. Ik zit nu onder op de bank te huilon.

3 likes

ongevraagde tip: niet aan toegeven want anders heb jendit elke nacht :weary::dizzy_face:

Thanks voor de tip!

1 like

Ik had jeuk aan mijn oog en ik wreef erin, zonder te beseffen dat ik net een rode peper had gesneden :sob:

1 like

Ik heb dit echt al zo vaak gehad, en inderdaad elke keer huilon

Ik ben ongesteld, het is 02:30, en ik ben aan het studeren
huilon

3 likes

Ik ben jarig vandaag en zat vanochtend wat felicitaties te lezen en na werk zou ik bij een vriendinnetje gaan eten in een andere stad.
Met m’n telefoon in de hand loop ik de deur uit en trek die dicht… En m’n sleutel zat nog aan de binnenkant:’(
Zoooo dom. Moet nu na werk snel naar huis om een sleutelmaker te regelen en kan nu niet meer naar die vriendin toe. Plus dit wordt een stom duur cadeau voor mezelf dit jaar:’(

Kwam net helemaal verwaaid en nat geregend op een kennismakingsgesprek, goede eerste indruk ook :sweat_smile:

Ik woon in een flat dus m’n brievenbus zit niet in de voordeur van m’n studio:(
M’n moeder komt zo nog even met de reservesleutel, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken.

Dankjewel!

Kun je niet proberen de sleutel er van de buitenkant uit te duwen? Als je toch een reservesleutel hebt, kun je daar daarna mee naar binnen.

Er staan hier ook allerlei tips: https://slotenmaker365-amsterdam.nl/tips-sleutel-binnenkant-deur-laten-zitten/ - misschien zit daar ook nog iets tussen?

En gefeliciteerd trouwens!

Thanks! Dat ga ik inderdaad eerst proberen, maar bij m’n moeders huis lukt dat bijvoorbeeld niet en bij m’n vader ook niet. Ik reken er maar niet op en dan kan het altijd meevallen. Heb de rest van de tips ook gelezen en dat is ook het bedrijf dat ik ga bellen als het zelf niet lukt!

Bedacht me net dat ik vorig jaar een dag voor m’n verjaardag van m’n fiets was gevallen en twee dagen niet echt kon lopen. Echt pech weer hahaha