Huilon

tietzweet

1 like
  • De constante regen
  • Jan Smit en Cornald Maas
1 like

Nederlandse verjaardagen.

6 likes
  • Het assortiment broodjes bij een Hema-restaurant wanneer je vegetarisch eet en geen kaas lust.
  • Nederlandse kortzichtigheid tijdens het songfestival
  • De auto parkeren op een parkeerplaats met blauwe lijnen en dan niet dat blauwe ding in de auto kunnen vinden.
  • Dat het roze vorm nog niet is opgeleverd.
4 likes
  • Apple en hun opladers. Gaan zo achterlijk snel kapot en die kabel is ook nog eens veel te kort. Als je er dan 1 van de Hema of iets haalt begint je telefoon daar na een tijdje over te zeuren of gewoon te weigeren. Ja, Apple, maak dan zelf eens fatsoenlijke laders!!

  • Mensen die op de achterkant van je schoen gaan staan waardoor je hiel uit je schoen schiet. Dit overkomt mij zo vaak sinds ong 2 jaar. Snap echt niet hoe dat komt

  • Heel random, maar dat ik bij de NS per se van tevoren een abbo op mijn laptop moet kopen om die dan bij een automaat op mijn chipkaart moet zetten. Waarom kan ik dat abbonement niet gewoon bij het automaat aanschaffen? En als je dan bij een groot station bent en denkt ik koop het gelijk even aan de balie, duurt het 10 dagen voor het op je kaart staat. Dit kan toch niet moeilijk zijn wat ik vraag?

  • In het verlengde daarvan: ik woon al jaren in dezelfde plaats en werk al jaren bij dezelfde werkgever op dezelfde locatie. Snap dan niet dat ik niet automatisch maandelijks de bijdrage krijg voor mijn reiskosten. Nee, dat moet ik altijd voorschieten en dan achteraf declareren met allerhande bewijsmateriaal.

4 likes

•pashokjes waarvan de gordijnen net niet goed dichtgaan.
•pashokjes zonder spiegel
•(vaak) oude mensen die een half uur zeuren of alle kwaaltjes die ze hebben of mogelijk kunnen hebben en dan het gesprek eindigen met "maar ik mag niet klagen "
•nagellak die na 2 uur al afbladerd
•gratis Wi-Fi, maar waar je dan wel voor moet inloggen op Facebook ofzo

6 likes

3x een platte band in 3 weken tijd.

1 like

Mensen die pesten, je sleutel vergeten als je vriend moet overwerken en dan ook nog moeten plassen. Groentemix in een zak. Vies avondeten bij mensen waar je netjes moet overkomen en het dus op moet eten. Überhaupt, vies eten als je je verheugd had op wat lekkers.

6 likes

Je tanden willen poetsen en ontdekken dat er niet meer genoeg in de tube zit voor 1 poetsbeurt en verder geen tandpasta in huis hebben.

1 like

Ongesteld zijn :dizzy_face:

3 likes

Een hartje voor de herkenning…

1 like

Dat je boob uit je topje floept als je aan het touwtje springen bent.

3 likes

Muggenbulten. Al die muggenbulten

2 likes

Dat ik mijn keepcup met heet water te strak dicht heb gedraaid, ik krijg hem niet meer los en nu kan er geen theezakje in :sob:

1 like
  • Collega’s die tegen je aan ratelen en alleen dingen aan je vragen uit eigen nieuwsgierigheid
  • Dat ik zoveel moeite heb met het loslaten van dingen en mensen
  • Dat ik me altijd rot schrik op foto’s omdat ik zoveel dikker en lelijker eruit zie dan in de spiegel
  • De geur van mijn voeten nadat ik mijn werkschoenen aan heb gehad
  • Mijn studieschuld
  • Stinkende mensen
  • Mensen met meurende kleding
  • Okselhaar bij vrouwen
1 like

Wat moet ik me voorstellen bij een lek zadel? :scream:

Een natte bips! Dan loopt regenwater er in en blijft lang nat

1 like

Ohh op die fiets, wat verschrikkelijk! haha. Heb je daar geen speciale zadelhoesjes voor?

1 like

Ja maar dan moet je dat weer kopen en die worden er wel eens afgepikt. Ik heb een prachtige hema plastic tas eroverheen.

1 like

Als de persoon voor je het toiletpapier heeft opgemaakt en je daar te laat achterkomt…

1 like