Huilon

Ik zag in frankrijk op de markt een keer een man lopen met een t-shirt met een rode kruis logo oid en daarbij de tekst “donneur d’orgasmes”. Er liep nog een vrouw naast m ook :roll_eyes:

8 likes

De mails in de junk folder van mijn werkmail

5 likes

Je nagel net iets te kort knippen :mad:

1 like

De uva :astonished: snap de link ook niet helemaal

Bleitende kinderen in de tram

Mijn leven is ook zwaar maar ik zet toch ook mijn klep niet open

1 like

Een mooie blouse aandoen, maar vergeten om er een ketting bij te dragen :rage:

2 likes

Een paar druppels buffet op mijn witte shirt laten vallen zodat het er uitziet alsof er sperma op zit…

3 likes

Het gevoel wat ik krijg als ik met de elektrische tandenborstel mn tanden poets terwijl ik op mijn sokken in de badkamer sta. O M G Janken. Beetje zo’n gevoel als ‘op een handdoek bijten’ en 'nagels over ‘t krijtbord’

3 likes

In Italië heb je zo’n blauw shirt met gele letters waar dan zoiets opstaat als:
‘Mijn favoriete vrouw is een IKEA vrouw. Goedkoop en snel klaar.’

4 likes

Dingen die tussen je tanden blijven zitten, dat je het continue voelt maar niet weg krijgt. Uiteindelijk een zere bek en frustraties…

6 likes

En in die categorie, iets in je oog voelen, al bijna een hele dag maar hoevaak je ook kijkt er niks te zien/uit te halen valt.

3 likes

Jouw avatar :ghost:

Ik krijg precies dezelfde spam. Was er een tijdje vanaf (de spam he, ik heb geen schimmelnagels), en nu komen ze weer binnen. SUPER irritant

1 like

Ik kan echt JANKEN als het draadje van Mn koptelefoon ergens achter blijft haken terwijl je muziek luistert en dan Ineens je muziek weg, het is ook efht zon kutgevoel, gebeurt me vaak als ik Mn fiets op slot zet

Oortjes die het maar aan 1 kant doen. Heb nu drie paar oortjes die allemaal rechts werken en links niet en het is ZO KUT

Oortjes die je in je tas stopt en dan verstrikt raken.

Als de binnenkant van je oortje omdat je ze klakkeloos in je tas hebt gedumpt los komen en dan kapot zijn.

Apple die 35 euro vraagt voor Fucking oortjes.

Oortjes met heel monotoon geluid

Oortjes waarvan de mic kraakt

Oortjes waarvan de afstandsbediening overgevoelig is en dan ineens je nummer pauzeert of doorspoelt.

Oortjes die alleen werken in een bepaalde positie door draadbreuk en dan soms wel en vaak niet aan een kant muziek geven.

Oortjes zijn echt de hel van mijn bestaan.

23 likes

Libelle-tip: werkt net als met panty’s; koop een splitter en draag van twee paar elk een oortje dat het doet :joy:

13 likes

(Semi)bekenden die net te langzaam voor je fietsen, maar die je niet in kunt halen, omdat je geen zin hebt om ze te groeten of een gesprek aan te gaan

14 likes

JA ik heb dat heel erg als ik elektrisch poets en dan op bed ga zitten, voor mijn gevoel gaat de trilling dan via mijn huid en wordt het weerkaatst door mijn dekens (of whatever) en dat voelt echt naar.

1 like

In bed liggen in de rook van de buren #huilon

5 likes

Die takkeherrie buiten de hele tijd. Pleur op met je Euphoria :rage::rage::rage:

1 like
  • kaaskorsten
  • actieve mensen in de ochtend
  • diezelfde actieve mensen in de ochtend tegen komen in de trein er bij moeten gaan zitten want je kent ze goed
  • geluid van de stofzuiger

maar kaaskorsten laten me nog het meest huilon

4 likes