Jeetje, hoe kom je eraan? En belangrijkste hoe vanaf?? Sterkte!!
Waarschijnlijk is iets wat ik (of een van m’n huisgenoten) in de supermarkt heb gekocht besmet geweest, dat schijnt het meestal te zijn namelijk. Dat kun je vantevoren niet weten, de enige voorzorgsmaatregelen die je kunt nemen zijn nieuwe pakken rijst enzo eerst even in de vriezer leggen en je droge voedsel in afsluitbare potten bewaren. Je kunt er van afkomen door alles grondig schoon te maken en te stofzuigen, en je hele voorraadkast uit te mesten. Maar ze gaan ook in gaten en kieren zitten waar je moeilijk bij komt dus we hebben al van alles geprobeerd maar ze blijven terug komen…
Jaaaaaaa zo goor bah bij mij zat toen een nest (noem je dat zo?) in een cornflake verpakking echt zo vreselijk kut. Zoveel weggegooid en gepoetst
Dit maar dan net voor je op vakantie vertrekt, dus wanneer je terug thuiskomt nog je bed kan gaan opmaken
Dat noem je nou karma.
Dat ik 1/3e van mn verlofuren kwijt ben aan de belasting
Als ik het plastic van mn pakje sigaretten aan de verkeerde kant eraf haal
Mijn witte bloes gestreken en bij het laatste stukje spuit er ineens vies water op waardoor er nu vlekken in zitten?? Fml. Ga hem echt niet weer wassen en strijken
Hah. Ik had dit met de jurk die ik zou dragen op de trouw van mijn beste vriendin. Waar ik getuige zou zijn. De avond ervoor.
Tot 11:30 uitgeslapen vandaag maar toch dadelijk weer een dutje willen doen.
Ja zo gaat het weekend wel snel voorbij, huilen
verpleegkundige rekentoetsten
bij een kringloopwinkel iemand zien lopen met een hele mooie aankoop (of iets zien passen wat heel leuk is)
Deze scene, gewoon altijd deze scene. Fuck it, de hele fucking film gewoon. Dit is gewoon bijna precies mijn jeugd hond die ik nog steeds super erg mis, en zelfs voordat hij dood was moest ik al gewoon altijd huilen om deze scene, verschrikkelijk gewoon
Ja hoor ik zit godverdomme weer te janken als een klein kind
Een papercut
Dat kickboksen zo laat is… pfff rico schiet op.
Help! Wat heb je gedaan?
Huilon, uiteraard. Maar dan echt Nee uiteindelijk kreeg ik het er soort van uit met water enzo denk ik, de stof was ook heel dun en viel in verschillende lagen waardoor het niet echt opviel. Maar ik was wel echt héél kwaad op mezelf
Precies dit. Dus ik dacht weet je wat ik haal snel drogende topcoat. Werkt top. Mijn nagels waren al heel snel droog. Maar toen keek ik nog eens goed en nu zie ik dat dat spul allemaal luchtbelletjes in mijn lak maakt en dat ziet er super lelijk uit. Nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
Bezoek dat nu al 40 minuten te laat is.