Die was bij ons na 2 keer gebruik al kapot, ik vond het ook echt een onding!
Ik ben op zoek naar sterke vuilniszakken (60l). Wie heeft de gouden tip? We gebruiken nu altijd een dubbele ivm lekken en scheuren🤣
Ik gebruik 120l-zakken van de Lidl in een 60l-vuilnisbak. Nooit meer geprop en getrek als de zak vol zit en dus ook geen scheuren meer. Ze zijn niet megasterk maar ook niet zo slap als die hele goedkope die je wel eens ziet. Bij ons werkt het nu perfect.
Komo zakken
Ik vind spray dweils ook helemaal niets. Ik heb een paar jaar als schoonmaakster gewerkt en had elke keer ruzie met die dingen. Teveel moeite en ze lieten ook vaak strepen achter, ellende. Als ik ruimte had, zou ik zo’n ding aanschaffen met een hele grote dweil:
Dat kan echt niet. Het beste kan je een sopje maken van water en shampoo en met een zacht nagelborsteltje schoon schrobben. De schoenen helemaal wassen (dus niet alleen een deel). Laten drogen aan de lucht (niet in de zon). Als ze droog zijn dan opborstelen.
Als je de in de wasmachine doet wordt de suede heel hard en laat de lijm vrijwel zeker los
Oké dankjewel het is niet wat ik wilde horen maar ik zal het dan toch maar niet doen!
Hartje voor je stappenplan!
Ik heb al in dit topic geprobeerd te zoeken, maar misschien zoek ik op de verkeerde term: wat zijn jullie ervaringen met textielreinigers? Ik wil graag m’n bank en eetkamerstoelen onder handen nemen.
Ik heb toevallig iemand langs laten komen met zo’n deepclean apparaat en het resultaat is echt super. Ik denk wel dat je datzelfde apparaat kan huren bij bo-rent ofzo dus volgende keer zou ik het zelf proberen. Even uitzoeken hoe het moet. Hij had een apparaat van kärcher.
Ik heb een 5-zitbank met hocker, 4 eetkamerstoelen en een fauteuil laten doen voor 200 euro
Klinkt goed! Een hoe lang was hij daar ongeveer mee bezig?
3 a 4 uur
Ik kan het online niet echt vinden, maar misschien weet iemand hier het! Als je zo’n combioven hebt met een ronddraaiend plateau, is het dan heel erg als in de heteluchtovenstand het plateau niet draait? Ik zou er graag grotere baktrays in willen hebben (voornamelijk voor bakplaten, niet voor taarten enzo), maar ja dan kan hij niet meer draaien.
Heb ik ook wel eens gedaan, maar dan wordt wel de ene kant sneller gaar dan de andere, dus ik draaide het dan tijdens de baktijd een paar keer om.
Als je op amazon kijkt en zoekt op photo organizer vind je daar veel boxen.
Hoe en waar bergen jullie je fruit op? Wij hebben echt een mega fruitschaal op de eettafel staan maar het neemt gewoon 1/3 van de tafel in beslag.
Fruitschaal en in de koelkast
Een deel in de koelkast en een deel op een etagère in de keuken. Neemt door de lagen minder ruimte in misschien.