In de biotex zetten? Of eventueel een keukenpapiertje in biotex en dat op de plekken.
Dank jullie wel! Ik ga het proberen.
Ik heb een tijdje geleden citroenzuur bij de DM gekocht (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)! En tea tree olie ook. Toevallig gekocht en zie nu dat beide in de pure magic spray kunnen! Welk “eco friendly” wasmiddel gebruiken jullie? Ben geneigd om dreft te gebruiken omdat ik dat nog heb staan en wil opmaken, maar wil ook niet de hele mix verpesten…
Het kan gewoon met Dreft, daar heb ik het al weleens mee gemaakt en dat gaat prima.
Ik heb de laatste keer deze gebruikt:
https://www.ah.nl/producten/product/wi185526/ah-eco-afwasmiddel-citroen
Waar bewaren jullie verschillende melen (meel) in?
Heb glazen weckpotten, maar met een ronde vorm verlies ik zoveel ruimte in de la.
Vierkante weckpotten van Fido (te koop bij Xenos)
Ik moet thuis creatief omgaan met de ruimte die ik heb. Boven heb ik geen verwarming, beneden wel. Ik droog nu mijn was (ik doe alleen handdoeken etc in de droger) aan een rekje aan de deur als het niet buiten kan. Het kan nu steeds vaker niet buiten en daarom ben ik toch op zoek naar een systeem dat ik aan de muur vast kan maken (dat zou dan een muur met tegels zijn). En ik zoek iets met minimaal ruimte à twee grote hangrekken. Bestaan er zulke systemen?
Nee, want dan blijft er geen ruimte over om te lopen. Ik bedoel echt iets aan de wand. Eigenlijk van die rekjes aan de deur, maar dan aan de wand. Zo’n idee. Het liefst ook dat je ze in kunt klappen tegen de muur aan. Vroeger hadden ze dat ook wel van hout, maar ik heb liever dunnere slangetjes zodat je wel knijpers kunt gebruiken.
Ik heb zo’n rek aan de muur:
Bekijk deze BOAXEL van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Je maakt eerst twee wandrails aan de muur en klikt dit er dan in (je hebt ook andere soorten planken). Je kunt de planken alleen niet inklappen, dan moet je ze er echt afhalen maar dat vind ik niet iets dat je iedere keer doet.
Ik weet niet hoe jouw boven situatie eruit ziet maar heb je geen trapgat met reling waar je dat rek aan kunt hangen?
Nee, helaas. En ik wil boven geen extra vocht omdat ik (nog) geen verwarming heb daar.
@176-716 en @Lavender95 Dit zijn idd interessante opties, alleen vind ik die rekjes zo klein. Met twee daarvan kan ik geen wasmachine vol (incl broeken) ophangen, denk ik.
Ik vond nog dit:
Ik zie nu dat ik de Boaxel van 60 cm breed heb gelinkt, maar hij is er ook in 80 cm (ik heb ook de 80).
Misschien scheelt dat nog iets? Dit is de 80 cm: Bekijk deze BOAXEL van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Heb je goed gekeken naar die optie die als eerste genoemd wordt ? Dat is een systeem wat uittrekbaar is en vrijwel geen ruimte inneemt als je hem niet gebruikt?
Dit is de pvc vloer in mijn nieuwe huis, maar op diverse plaatsen zitten deze gelige vlekken. Iemand een idee wat dat kan zijn en waarmee ik het wegkrijg?
Ik heb spul speciaal voor pvc vloer te dweilen maar daarmee gaat het niet weg en wordt het ook niet minder.
Jazeker, maar dat neemt dan de ruimte in beslag die ik nodig heb om te lopen naar de wasmachine. Daarom wil ik tegen de wand in de hoogte. En ik heb eigenlijk altijd wel was hangen met een dochter van 2.
Deze had ik ook via Google idd, maar dit komt te ver van de muur.
@Lavender95 Ik ga dit even uitmeten. Die ‘rails’ kan ik misschien sowieso wat mee verzinnen. Eventueel daar mijn huidige hangrekjes aan monteren? Thanks!
Kerrie of urine? Misschien een wondersponsje, naar die kan ook je vloer kaal maken dus ik zou het eerst op een onzichtbare plek proberen. En eventueel eerst Dasty proberen.