Huishoudtopic #1

Heeft er iemand ervaring met een robot stofzuiger? Welke zijn goed? Ben me een beetje aan het verdiepen omdat ik te lui ben om dagelijks te stofzuigen en dat hier wel nodig is.

Roomba.

Ik heb een Xiaomi van aliexpress, ben er zelf erg tevreden over (en heb hier ook al eens lovende verhalen geschreven, mocht je meer willen weten).

@Brigitte Hier nog een positieve ervaring! Wij hebben de xiaomi-roborock-s50 geloof ik.

Eufy!

Eufy :heart_eyes:

Ik ben mn mini appartement aan het opruimen . En dan bedoel ik ook ECHT opruimen.
Alle doosjes/lades etc open. Ben nu 4 uur bezig en heb al 3 vuilniszakkenā€¦

Ga dan morgen schoonmaken want dat heeft nu echt nog geen zin.
Kan niet wachten totdat ik klaar ben!

6 likes

Ik heb na alle goede verhalen hier gisteren toevallig de eufy besteld. Ik ben heel benieuwd of hij echt zo goed is.
@ontherun goed bezig! Geeft dadelijk zoā€™n lekker gevoel als het klaar is.

2 likes

Je zal geen spijt krijgen. Hij kan ā€˜groteā€™ oppervlaktes aan (75m2 red ie bij mij iig). Ik heb 3 katten, dus elke dag om 11.30 gaat ie een rondje stofzuigen = thuiskomen met een ā€˜schoneā€™ vloer ipv haardossen en brokjes van katten op de grond.

Ik zet m elke 1 a 2 weken op de slaapkamers = schone vloer, ook onder het bed etc.

Voor mij was het een van de betere aankopen uit 2018 in ieder geval :slight_smile:

1 like

Dit klinkt echt te perfect. Nu maar ongeduldig wachten tot hij er is. Stofzuig je zelf nog veel er naast?

Ik ga ook voor de eufy, ben zo benieuwd! Thanks

Nee haha, maar dat kan ook aan mijn schoonmaak standaarden liggen - ik ben verder geen neat freak oid. :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb wel hoge plinten, die neem ik mee als ik dweil. Als ik even snel iets wil opruimen, dan veeg ik het op - gaat sneller & de volgende dag gaat Eufy er toch weer langs.

1 like

Gaat de Eufy over drempels heen? Binnenshuis, dus van die lage drempeltjes.

Mooi, ik hoop ook alleen nog maar de bank te hoeven doen dadelijk.

Yep :slight_smile:

1 like

Eerste indruk is super, alleen is mijn peuter super bang van de eufy. :sweat_smile:

1 like

Ik wil ook een robot maar we hebben een hoogpolig tapijt, had er laatst een geleend van een vriendin maar die kwam dus vast te zitten op het kleed. Iemand ervaring met een robot stofzuiger en een hoog kleed?

Welke Eufy hebben jullie? Ik twijfel tussen de Robovac 11 en 11s, of zijn die allebei niet zo goed?

Ik heb de 11 afgelopen week voor 160 euro op bol gekocht. Super blij mee! Hoogpolig Kleed bij ons in de gang stofzuigd die ook zonder vast te lopen.

1 like

Ik heb de 11, volgens mij was de 11s er toen niet.

1 like