Huishoudtopic #1

Oh ja, die Fräjen vond jij ook nice toch @Ludo?

Ja! Alleen hebben ze die nu alleen nog maar in wit en beige elke keer als ik bij IKEA ben.

Ik vind die van de hema echt slecht van kwaliteit. Mijne werden met een paar maanden al lelijk! En dit ging om een stuk of 6 handdoeken, dus ik had niet toevallig een slechte!

Ik heb een RvS prullenbak en die maak ik schoon met gewoon schoonmaakmiddel en daarna droogwrijven met een theedoek zodat je geen strepen krijgt.

1 like

Ik las laatst ergens dat je dan olijfolie er op moet doen. Een paar druppeltjes op een doekje en dan uitsmeren!

Of het echt werkt weet ik niet haha

1 like

Ik heb hem ook vaak bij action gekocht! Heeft het afentoe staan.

1 like

Ik heb altijd 50/50 water en witte azijn in een spuitbus. Hier doe ik mn rvs gasfornuis mee en krijg ik streeploos schoon. Ruikt wel errug zuur maar bij mij werkt het!

2 likes

Ik heb super dikke hotel handdoeken van de blokker. Kon ze niet op de website vinden maar zijn rond de 15 euro maar zo intens dik en en zacht, denk elke keer dat ik in een hotel ben daardoor.

Dit idd, hier krijg ik de prullenbak ook streeploos schoon mee.

Ik wil graag een Dyson stofzuiger kopen. Welke raden jullie aan?

Zoals al meer hierboven zeggen, maar ik ben ook team Miele!

2 likes

Haha ja ik ben ook voor een Miele gegaan, doet het perfect! Mij werd door verschillende verkopers Dyson ook afgeraden.

1 like

Ik hoor het al moet voor een Miele gaan haha. Bedankt!

1 like

Wat is jullie tip voor het weghalen van schimmel in de badkamer? HG? Mijn moeder waarschuwde me wel dat dit heel chemisch is en ik kleren aan moet doen die weg mogen als dit er op komt. En sprayen jullie het erop, intrekken en dan met de douchekoppen afspoelen zoals in de reclame?

Is het echt alleen voor schimmelreiniging of kun je t ook als algemeen schoonmaakmiddel gebruiken in de badkamer? Ik heb eigenlijk gewoon zin om mijn hele badkamer ermee in te sprayen omdat ik lui ben

Volgens mij is een schimmelreiniger van de action een forumhype!

3 likes

@Evi-lena Ik citeer mezelf even. Washcat is echt het beste. :heart:

2 likes

Ik kan dat beamen! :heart:

1 like

image

Deze washcat van de Action, werkt super!
En veel goedkoper dan HG

1 like

Ik weet niet precies in welk topic dit moet, maar heeft iemand tips voor goede pannen? Budget maakt niet heel veel uit, zoek goeie kwaliteit vooral