Huishoudtopic

Hahahaha!

Ik heb dat ook eens gehad met de trekker die ik in de badkamer gebruik. Was de steel half verroest :roll_eyes:

1 like

Ik ben een slechte vriendin. Ben gisteravond weggeweest en vandaag was ik ook de hort op en net thuisgekomen van werk. Vriend heeft vandaag met zijn pap geklust en heel de keuken is stoffig. Incl mijn keukenapparatuur, schone afwas wat aan het drogen was.

Vriend heeft nog niet gegeten en ik wel.
Ben nu op bed gaan liggen omdat ik anders eerst de hele keuken schoon kan maken en hem ook nog moet helpen met koken. Echt geen zin in.

Had gisteren trouwens eten voor hem gemaakt, maar alles staat nog in de keuken, ipv dat hij de ovenplaat terug in de oven zet en nog een paar andere dingen had opgeruimd, had hij alles laten staan en dat is nu natuurlijk ook stoffig. Zak er maar in. Als hij gewoon het aanrechtblad leeg had gemaakt voor ze begonnen was er niks aan de hand. Nu kan ik morgen sowieso de waterkoker en keukenmachine en KitchenAid gaan wassen aangezien er vanalles in is gevallen.

Waarom snappen mannen niet dat dit allemaal voorkomen kan worden?

Ik mis even waarom jij de slechte vriendin bent en hij niet de idioot die niet langer kijkt dan zijn neus lang is/er vanuit gaat dat zijn vriendin zijn teringzooi wel opruimt? :thinking:

12 likes

Ik heb nu ongeveer een half jaar een steelstofzuiger van Bosch. Maar ik merk echt dat de zuigkracht veel minder is dan in het begin. Heb het hele ding al uit elkaar gehaald en schoongemaakt maar helaas amper verbetering.
Wie heeft er een tip voor een steelstofzuiger die het na een half jaar ook nog echt goed doet, kattenharen goed kan opzuigen en die niet 500 euro kost! :grimacing:

Kan het niet liggen aan de levensduur van de batterij? Verminderde batterijkwaliteit is volgens mij nog de zwakke schakel bij steelstofzuigers.

1 like

Niet continue op de lader laten staan helpt. Omdat je altijd een lekstroom hebt.
Daarnaast als je een met filter hebt, filter vervangen.

1 like

Misschien ‘gierig’ maar ik zou contact opnemen met Bosch en vragen wat zij voor je kunnen betekenen. Als je aangeeft dat je hem pas een half jaar hebt dan zullen zij het vast ook niet normaal vinden dat hij na een half jaar al zo in kwaliteit achteruit gaat. Voor hetzelfde geld doen ze niks, maar bij zoiets heb ik persoonlijk: proberen kan altijd!

3 likes

Zoooooo typisch. Begrijp heel goed dat je uit protest dat niet gaat doen. Maar om mij er even mee te bemoeien; praat hier wel over! Mannen begrijpen het probleem niet.

2 likes

Bij de Blokker verkopen ze een dweil die laatst beste koop/ beste uit de test was bij de Consumentenbond.

1 like

Bedankt voor de tip!

1 like

Dames, heeft iemand een tip voor een goede maar vooral budgetvriendelijke draadloze stofzuiger?

https://www.coolblue.nl/share-product/787349?utm_medium=ios-app&utm_source=referral&utm_campaign=product-share

Ik heb deze! Heel tevreden mee. Doet het nu al een jaar heel goed. Weet alleen niet of dit budget genoeg is voor je

Je bent de derde deze week
:stuck_out_tongue:

2 likes

Ik weet dat hij het niet expres doet, dus vond het lullig dat ik hem met de troep liet zitten.

@Random ben toen ik afgekoeld was naar beneden gegaan en begonnen met schoonmaken en het er met hem over gehad. Hij had er inderdaad niet aan gedacht en is de rest van de avond mega lief voor me geweest en heeft geholpen met opruimen.

2 likes

Oeps, ik scroll even terug

1 like

Dyson heb ik en zou ik nooit aanraden. Leuk hoor om snel even een paar haren weg te zuigen of iets wat midden op de vloer ligt, maar hoekjes en plintjes kun je vergeten, dat pakt hij niet. En dat is dan de Fucking duurste Dyson die we hebben. Mijn old fashion normale stofzuiger is de hemel daarbij vergeleken.

1 like

Haha zit je dan met je stofzuiger van €500 :smile: Ik dacht altijd dat die dingen zo fantastisch zijn.

Niet dus :woman_shrugging::joy:
Maar misschien is dat een persoonlijke mening hoor.

Ik heb de v11 eigenlijk alleen voor hoekjes en plintjes (want de robotstofzuiger doet de rest), maar ik heb er geen problemen mee? Je moet wel het juiste hulpstuk erop zetten, die brede voor tapijten/gladde vloeren werkt niet op kleine randjes.

Ja klopt, maar ik wil gewoon alles in een keer doen. Met mijn gewone stofzuiger kan dat wel en hoef ik niet alles te versteken van verschillende onderdelen, hooguit even de stang losmaken. Vind ik dus veel makkelijker want die hulpstukken liggen nu dus in de kast. Ik gebruik de Dyson dus voor tussendoor en de gewone stofzuiger voor grondig stofzuigen.