Hunted

Ja! Heb de eerste paar minuten alleen gemist, schakelde in toen de teams bij elkaar kwamen. Heb ik iets gemist?

Kort een uitleg van het spel. Er zit een speciaal team van de politie in dat dorp en de dieven hebben opdrachten om het geld uit te geven

2 likes

Thanks! Dacht al dat ik wellicht een toelichting gemist zou hebben!

Jaaaa moet er nog wel even inkomen maar vind het tot nu toe wel een boeiend programma denk ik!

Moest even wat opstarten vond ik inderdaad, maar ben benieuwd naar de volgende aflevering!

Moet hier een apart topic voor komen? Of bespreken we het hier?

Ik was ook al aan het denken of er geen nieuw topic moet komen?
Ik vind het verder wel een leuke opzet en ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Ook benieuwd of de deelnemers elkaar niet gaan verlinken. Want dat lijkt me toch moeilijk als ze misschien druk gaan uitoefenen.

Ik heb een nieuw topic aangemaakt

Jongens ik zit in de tweede castingronde van Hunted en moet nu een video maken van maximaal een minuut waarin je ook je dagelijks leven laat zien. Maar… damn, een minuut is kort!

Wens me succes.

27 likes

Wat spannend!!! Super gaaf, ik duim voor je :). Ik zou ook echt benieuwd zijn naar hoe dit er achter de schermen aan toe gaat.

1 like

Spannend! Zou je dan alleen meedoen of als duo?

1 like

Thanks @Kees! En ik ook ja.

Alleen. Ik ken niemand die zo gek zou zijn om aan zoiets mee te doen, behalve een collega die al in de stress raakt bij de gedachte dat er iemand achter hem aan komt rennen, en een vriendin die niet op tv wil.

2 likes

Ah echt stoer joh! :grinning: Hopelijk raak je ook door deze ronde heen

1 like

Hoop het ook! Ik heb ook geen idee hoeveel mensen ze door hebben laten gaan. Ze zeiden in de mail wel dat er veel reacties waren, maar verder… Ronde hierna is op gesprek daar.

1 like

Wat gaaf! Hoop dat je het haalt. Was de 1e castingronde de ‘gewone’ inschrijving? Of heb je al iets speciaals moeten doen?

1 like

Dat was die enorme vragenlijst (of heb je die niet gezien? Hij was erg uitgebreid vond ik, maar is misschien maar goed ook). Dus de standaard ja.

Ik weet niet hoe ik nu bij dit oude topic beland ben maar ben wel heel benieuwd hoe t staat met je aanmelding/deelname :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Up! Iemand die dit jaar ook volgt?

1 like

Jaaa! Zoo leuk!

Altijd spannend ja! Ik zou zo nerveus worden.

Jammer dat er maar 1 single speler is, vind dat zo dapper

Ja ik volg ook weer!! Heb alleen afl 1 gemist want was op vakantie

1 like

Ik word soms ook zenuwachtig voor de spelers haha

Maar het blijft zoo leuk en spannend! :joy:

1 like