Hunted

@moderators kunnen jullie de topictitel aanpassen naar “hunted” voor meer algemeen gebruik bij ebt volgende seizoen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha waren dat die gasten die vorige week ergens 48u wilden blijven omdat ze zich zo lekker op hun gemak voelden?

haha mooi dit.

jaa die vind ik ook mooi. beetje picknicken in de bosjes.

Noodles, oploskoffie en geen zorgen

2 likes

en in het gras rustig overdenken waar het fout ging. verdorie!

2 likes

Ja, zij hadden echt de gunfactor

3 likes

Ahh ja zo jammer van die laatste jongens! Maar hij had wel gelijk met zn Whatsapp. Daardoor zijn ze die Wilbert oid wel gevolgd.

Wel een meesteractie van de hunters trouwens. Normaal vind ik ze nogal intimiderend en agressief maar deze actie was wel gaaf. Zo onopvallend in een bestelbus met bedrijfskleding aan. En zo lullig op een rotonde ook. Als die zn slaapzak niet nog moest zoeken waren ze misschien weg geweest :see_no_evil: zo jammer

2 likes

Zijn er mensen die dit jaar weer volgen? Vorig jaar halverwege pas ontdekt en gaan volgen. Nu proberen vanaf het begin!

Zie hierboven haha

Wauw. Ging denk ik wat mis, want net zag ik geen recente reactie en nu ineens wel. Ga even terug lezen. Thanks

1 like

Topictitel is laatst wel gewijzigd dus misschien dat het daar dan aan ligt? Geen idee hoor haha!

1 like

Ik schrok toch wel een beetje toen ik Ruinerwold hoorde bij die twee Drentse jongens

ooh jammer Vera ook gepakt
die was zo lekker bezig

1 like

sjonge ik weet dat het tv is maar dit was wel heel ongeloofwaardig.

1 like

Ik vind sommige dingen ook wel erg toevallig in dit programma…

1 like

Die gasten uit Drenthe zouden toch een deal gaan sluiten met de hunters? Wat een abrupt einde van de aflevering.

Ik vond wel dat zij het er zelf naar gemaakt heeft. Ze was wel erg bezig met de hunters uitdagen.

4 likes

Je kon dat online verder kijken!

1 like

Ik vind de baas (?) van de hunters echt een vervelende arrogante man.

8 likes

Ja echt zonde!