Hunted

Ohhh domme vrouw!!

jeeeeeezus help dan niet als je je mond niet ken houden

2 likes

Wooow dit was echt close call

nou Nol gaat op zijn strepen staan hoor

2 likes

Beroepen op zwijgrecht.

Volgens mij alleen directe familieleden idd. In een van de eerste afleveringen zeiden ze dat ook toen ze op huisbezoek waren. Volgens mij was dat bij de vrouw van die man die als eerste gepakt is (ben z’n naam ff kwijt).

En aangezien ze bij die andere vrouw ook zo pushten denk ik idd wel dat ze het uiteindelijk moeten vertellen want anders volgt misschien aanhouding ofzo? Aangezien ze ook zei dat “dat niet kon want ze zou op vakantie gaan”

1 like

Ja dat was wel een naar gesprek, die vrouw werd inderdaad enorm gepusht.
Ik denk ook dat Fili ver gaat komen!

1 like

Ik zou echt boos worden als achteraf blijkt dat dat mens zo makkelijk heeft lopen praten. Maar dat hoort dus bij de spelregels dat ze eerlijk moeten zijn? Lekker makkelijk wel
 Zo lukt het inderdaad niet om uit handen te blijven.

Kijken jullie online naar de vlucht van Sven en ?? Ik niet, maar vind het wel heel jammer dat je daar zo weinig van ziet 
 behalve als je t dus op gaat zoeken

Ik kijk dat niet, is teveel moeite om dat online op te zoeken ofzo. Hoewel ik de normale afleveringen ook terugkijk en niet live meekijk :sweat_smile:

Zo jammer dat die vrouwen zo eerlijk waren! Maar snap ook wel dat je jezelf hier niet voor op laat pakken. Dus dat is de andere kant.
Ik zou volgens mij echt niet mee durven doen, haha

Haha ik “ken” die Filinta

En echt kut trouwens dat die wat oudere vrouw altijd eerlijk wilde zijn, denk echt dat de hunters die meisjes anders niet hadden gevonden!

Ja, ik kijk het wel!

spoiler

Best wel hilarisch want zij gaan dus helemaal in paniek op de vlucht omdat de hunters in hun schuildorp zijn gespot maar de hunters kwamen voor andere voortvluchtigen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou het en niet durven Ă©n het mijn directe omgeving niet aan willen doen. Je belast ze er toch wel mee, hoe vaak dat ze langsgaan en je huis overhoop halen etc.

2 likes

Ik vind het bij dit programma soms echt lastig te beseffen dat het maar een spelletje is

Ik heb dat idee soms ook, mede omdat ze echt heel serieus te werk gaan maar ook omdat ze bij die ondervragingen ook echt beginnen te dreigen en schreeuwen.

–

Verder vond ik het wel weer een leuke aflevering, jammer dat die laatste vrouw gewoon makkelijk zei waar Debbie en Iris waren. Anders waren ze denk ik wel gewoon weer weggegaan. Wel vind ik het irritant dat die kandidaten het zo nodig vinden om de hunters uit te dagen. Waarom? Dan wordt de pakkans echt alleen veel groter. Ik zou juist zo min mogelijk van dat soort acties te doen.

3 likes

Ik weet weinig van hoe het echt werkt, maar heb het idee dat die Hunters ook wel veel bluffen met ‘u moet mee met ons als u niet meewerkt’ en dat soort dingen. Wat gaan ze doen dan? Je oppakken omdat je ze geen informatie geeft?
Mijn vriend en ik zeggen de hele tijd tegen elkaar ‘waarom praat iedereen zo snel?’

1 like

Nou, ik weet wel nog van vorig jaar dat ze echt heel vaak langsgingen bij een vriend van Omar. Volgens mij is hij toen nog mee moeten gaan naar het bureau (niet zeker), maar sowieso hebben ze toen zijn laptop gevorderd. Lijkt me toch mooi kut mocht je deze nodig hebben voor school/werk, en dat alleen om een “spelletje”. Misschien klopt het dan wel wat ze beweren? Al lijkt het me ook sterk dat ze iemand hierdoor niet op vakantie laten gaan.

Verder weet je vaak niet zeker hoe lang de Hunters al in gesprek waren met de mensen die de voortvluchtigen helpen. Ik snap als dit wildvreemden van je zijn dat je op een gegeven moment gewoon de gewenste informatie geeft, om van die lui af te zijn
 Overigens zou ik het ook veel leuker vinden als er zo min mogelijk gezegd werd, of zeg in elk geval dat je ze ergens hebt afgezet voor mijn part, op een kruispunt of zo, in plaats van meteen te vertellen door wie de voortvluchtigen daarna zijn geholpen.

1 like

Sowieso vind ik die Hunters altijd heel naar over komen. Zo arrogant en overrulend. Echt walgelijk vind ik dat. Snap het vanuit hun kant ook wel maar bleghh

2 likes

Ja die Samir (toch?) was ook een goeie kandidaat geweest. Omar had veel aan hem te danken!

2 likes